Ik ben trouwens wel benieuwd naar het filmpje, is er een linkje beschikbaar?
Anoniem
Geplaatst: 05-07-14 19:09
Oke, dat kan dus ook nog.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 05-07-14 19:13
Het tweede beeldfragment is geloof ik de paardenslachterij in Nijkerk (als ik het goed zie), de vos die onthoofd aan kettingen hangt. Daar is ook geen mishandeling aan .
Raar filmpje.
Als ik muziek dat niet van mij is gebruik, gooit Youtube m'n filmpje er meteen af. Maar wanneer iemand aangeeft dat er zonder toestemming gebruik wordt gemaakt van een foto, dan duurt het eeuwen .
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 05-07-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Mando
Geplaatst: 05-07-14 19:14
Uhh JIJ...!!!! KIM mishandelen... *valt nu om*
Je heb gelijk dat je de mail gestuurd heb en ik zou blijven reageren... Wel heel sneu dat iemand zo'n leuke foto gebruikt voor zo'n filmpje.
Ben wel benieuwd naar dit filmpje.....pb???
Is dan Nijkerk ook niet van Bokt afgehaald dan???? Lekker zo'n meid.... *heeftschoponderhaarkontnodig*
Wat onwijs vervelend. Technisch gezien zou jij degene die dit geplaatst heeft kunnen dwingen om jou foto weg te halen, in praktijk kon het nog wel eens lastig zijn.
Als het idd gewoon een suffe bokker is die jou een hak wil zetten, zou ik er gewoon niet te veel aandacht aan besteden, zolang het niet op een mega groot youtube kanaal staat.
Hoe ben je zelf achter het bestaan van dit filmpje gekomen? MIsschien kan je zo degene die dit geplaatst heeft achterhalen?
Iemand op Facebook herkende de foto en waarschuwde me. Zij kende de plaatser ook niet.
Nientsje
Geplaatst: 05-07-14 19:18
Tjee wat vervelend... Ik zou er ook niet blij van worden.. Maar die foto is nou niet schokkend te noemen, dat scheelt weer, snap niet wat daar onder dierenmishandeling verstaan wordt.
Ik ben ondertussen ook wel benieuwd naar het filmpje, mag ik ook een linkje?
Anoniem
Geplaatst: 05-07-14 19:19
Ook ik ben benieuwd naar het filmpje.. Ik kan tegen heel wat dingen.
Het is wel echt een heel jong meisje nog... Als ik de goede voor me heb, tenminste.
M_D_H
Geplaatst: 05-07-14 19:20
Ik vind dit echt schandalig... En je hebt in dat topic ook nog gemeld dat er copyright op de fotos zit (zelfs zonder die melding mogen ze niet zo maar die foto gebruiken)
Heb je een linkje naar het filmpje? Ben wel benieuwd nu namelijk
Sorry voor de korte pb's, maar moet er echt veel beantwoorden.
Het is inderdaad nog een erg jong meisje, daarom heb ik ook 1 van de ouders toegevoegd om het daarmee te bespreken.
BlueSun
Geplaatst: 05-07-14 19:22
Wat apart. Je hebt in dat topic gemeld dat er een copyright zit, op de foto's. Dus deze persoon mag jouw foto's niet gebruiken. punt.
Ben wel benieuwd naar het filmpje nu.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 05-07-14 19:23
KoudbloedKim schreef:
Sorry voor de korte pb's, maar moet er echt veel beantwoorden.
Het is inderdaad nog een erg jong meisje, daarom heb ik ook 1 van de ouders toegevoegd om het daarmee te bespreken.
Lijkt me in dit geval de beste methode . Ik denk niet dat ze weet dat wat ze doet verkeerd is.
Mando
Geplaatst: 05-07-14 19:23
Zo te zien is het nog een kind van een jaar of 10 Zal inderdaad wel een bokker zijn....
Nustice
Geplaatst: 05-07-14 19:24
Jeetje wat een heftig contrast zeg! Eerst zie je jou foto en dan ineens een paard met z'n hoofd er af.. Hoezo totaal het tegen over gestelde?
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 05-07-14 19:25
Nustice schreef:
Jeetje wat een heftig contrast zeg! Eerst zie je jou foto en dan ineens een paard met z'n hoofd er af.. Hoezo totaal het tegen over gestelde?
En dat paard met 't hoofd eraf is gewoon in een slachthuis, geen mishandeling. Maar goed. Meiske is nog jong en zal niet snappen dat dit niet helemaal de bedoeling is.
mayadeby
Geplaatst: 05-07-14 19:25
Zou je me ook de link met het filmpje willen pb'en ? Vind het erg naar voor je ...
Danique_X
Geplaatst: 05-07-14 19:26
Mag ik misschien ook de link van het filmpje?
kekaro
Wat belachelijk dat iemand jouw foto daarvoor gebruikt En misschien nog wel erger dat er gewoon niets mee gedaan wordt ondanks dat je aangeeft dat je het er niet mee eens bent... Succes ik hoop dat het snel verwijdert wordt en wie weet kom je met die ouders wat verder!
KyaraMyBest
Wat vervelend zeg, hopelijk is het filmpje er snel af. Het hoeft trouwens niet persé een bokker te zijn, want boktfoto's kun je namelijk ook vinden als je op google naar afbeeldingen zoekt. Aangezien de titel van je topic 'pure paardenmishandeling' was, kan het zijn dat het meisje op het woord 'paardenmishandeling' gegoogled heeft en zodoende jouw foto tegen kwam. Maar alsnog erg vervelende situatie, hopelijk is het snel opgelost!
Vind het contrast wel erg groot. Nijkerk komt er in voor, jij... Maar ook een aantal echt mishandelde dieren... Meisje zal idd niet doorhebben dat ze iets fout doet... Maar leuk is dit niet...
Zou ik ook een pbtje mogen? Ben wel reuzenieuwsgierig!
xxCYNNxx
Geplaatst: 05-07-14 19:33
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar het filmpje. Mag ik ook een link ts?
Sowieso blijft het belachelijk natuurlijk dat je foto is gebruikt. Is ook nog eens duidelijk te zien dat je de staart alleen maar omhoog en naar achteren optilt. Een blinde kan nog zien dat je met nog geen grammetje van jouw gewicht aan die staart 'hangt'; overduidelijk een grap om een grappige foto te maken.