Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)BertBaley schreef:Heb je iCloud ? Zoja uitzetten!
Ik verbruikte 300/400 mb per nacht!!!! Afgelopen 2 maanden, continu bijkopen hup binnen 1 nacht erdoor heen, nu iCloud der af gegooid en nu niks meer aan de hand!
AfricanLady schreef:Tuc schreef:25,2 verbruik!![]()
Ik had 6 GB, maar vanaf 1 juli is dit verhoogd naar 14 GB (ze gunnen de gebruikers ook eens wat)
Met 6GB was ik er trouwens heel vaak overheen, dus 14 kan ik wel goed gebruiken.
Hoeveel betaal je per maand als ik vragen mag en bij welke provider ?
ilaan schreef:Heb je het automatisch afspelen van filmpjes op facebook wel uit staan? Weet niet of het al genoemd is maar dat schijnt ook mb's te vreten.
Nobel01 schreef:Bij Hollands Nieuwe kan je via de app uitzetten dat je over het maandbedrag heen kan.
Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Dan kan je ook nog kiezen om op te waarderen, op verschillende manieren, daar kan je zelf voor kiezen, ook voor het bedrag wat je extra wil gebruiken.
Bij mijn dochter heb ik alles uitgezet, als haar limiet bereikt is voordat de maand voorbij is, heeft ze pech.
Het nummer blijft wel bereikbaar, ze kan dan alleen zelf niet meer bellen, maar wel via wifi apps gebruiken.
Zo kom ik niet voor verrassingen te staan, en moet ze leren om te gaan met het abonnement(ze heeft 275 min/mb's/sms)