kimberly1995 schreef:Tja, als ik de hele week werk zal er ook wel eens op zondag gewerkt/iets gedaan moeten worden. Zitten maar 24 uren in een dag en kan me helaas niet opsplitsen in 2, hoe graag ik ook zou willen.
En dat moet je helemaal zelf weten, maar als je in dorpjes als lienden en ochten gaat wonen betekent dat wel dat een hoop mensen zich zullen irriteren aan jou en je met de nek aan zullen kijken. En als je in een klein dorp woont op de biblebelt en je graag wilt integreren in een dorp moet je dan twee keer goed nadenken voor je daar een huis koopt denk ik, puur omdat ik het vervelend zou vinden. Maar dat kan voor jou anders zijn.
Voor ons is het iig een reden om de biblebelt niet mee te nemen in onze zoektocht en te kijken naar huizen onder de Waal

Upendo, ik doelde inderdaad op de biblebelt. Naar mijn weten is het noorden van betuwe vooral biblebelt, maar zo ver heb ik me er niet in verdiept
De 'overkant' lijkt me heerlijk wonen (rondom Maasbommel, Beneden Leeuwen enz.), zo lekker rustig daar! Mijn bijrijdpaard staat in Boven Leeuwen en het is daar heerlijk, je kunt er lekker buitenrijden en het is er altijd rustig. 
...