Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik volg nu even mee want ben op zoek naar een andere scooter. Heb een budget van +-800 (afhankelijk van wat de verzekering nog beslist) en ben er nog niet uit wat ik wil.
RdLFoto schreef:Zoals ik al zei, ik heb echt geen enkele ervaring met scooters. En ik ben nu bij meerdere dealers geweest en ze zeiden dat Berini wel een leuk merk was om die 2/2,5 jaar mee door te komen. Ze raden meer de scooters zoals Yamha en indd Agm af. Maar iemand op stal heeft een Agm en die rijd er al 1,5 jaar super mee en mijn collega heeft ook een berini en zij is er al 3x mee gevallen en verder ook geen problemen.
Het is echt puur mijn eigen smaak. Want als ik er niet 'bij zou horen' zonder een vespa had ik geen look-a-like gekocht. Dat is net als neppe uggs kopen tussen meiden met echte uggs..
zolang je maar de nodige onderhoudsbeurten op tijd doet moet je probleemloos tot de 10 000 km kunnen komen. Ik rijd zelf extreem veel en zit nu bijna op de 4000 km. Heb scooter sinds vorig jaar oktober geloof ik. Dus ik zal hem volgend jaar inruilen voor een nieuwe scooter bij dealer, dan ben je de duurdere onderhoudsbeurten voor
maar qua rijden zou die makkelijk 5 jaar meekunnen
Mijn scooter heeft me nog NOOIT laten staan, in de winter heeft die 1 x geweigerd maar met kickstart deed hij het wel weer. lifaya schreef:RdLFoto schreef:Zoals ik al zei, ik heb echt geen enkele ervaring met scooters. En ik ben nu bij meerdere dealers geweest en ze zeiden dat Berini wel een leuk merk was om die 2/2,5 jaar mee door te komen. Ze raden meer de scooters zoals Yamha en indd Agm af. Maar iemand op stal heeft een Agm en die rijd er al 1,5 jaar super mee en mijn collega heeft ook een berini en zij is er al 3x mee gevallen en verder ook geen problemen.
Het is echt puur mijn eigen smaak. Want als ik er niet 'bij zou horen' zonder een vespa had ik geen look-a-like gekocht. Dat is net als neppe uggs kopen tussen meiden met echte uggs..
uhm 2 a 2,5 jaar is echt extreem kort. Een scooter hoort veel langer mee te kunnenzolang je maar de nodige onderhoudsbeurten op tijd doet moet je probleemloos tot de 10 000 km kunnen komen. Ik rijd zelf extreem veel en zit nu bijna op de 4000 km. Heb scooter sinds vorig jaar oktober geloof ik. Dus ik zal hem volgend jaar inruilen voor een nieuwe scooter bij dealer, dan ben je de duurdere onderhoudsbeurten voor
maar qua rijden zou die makkelijk 5 jaar meekunnen
Mijn scooter heeft me nog NOOIT laten staan, in de winter heeft die 1 x geweigerd maar met kickstart deed hij het wel weer.
. Wat op een jaar dus neerkomt op 18.000 dus bij mij gaan die echt niet lang mee. Met de motor doet de scooter elke maand nog een goede 300 kilometer en dit deed hij probleemloos
Dat is echt niks!! Zo'n scooter hoort veel langer mee te gaan.. Naja, mits je een goed merk koopt dan en niet voor goedkoop is duurkoop gaat.
dus ik snap er helemaal niks meer van..