Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
OneFellSwoop schreef:Ik zat in hetzelfde schuitje en koos voor de pro. De man van de Apple Store zei alleen dat het geen reet uitmaakte.. Ik doe een grafische studie btw. Zou als ik jou was lekker de air nemen, scheelt met sjouwen! Tenzij je heel graag een dvdtje wilt kunnen afspelen of zo.
Barbabientje schreef:OneFellSwoop schreef:Ik zat in hetzelfde schuitje en koos voor de pro. De man van de Apple Store zei alleen dat het geen reet uitmaakte.. Ik doe een grafische studie btw. Zou als ik jou was lekker de air nemen, scheelt met sjouwen! Tenzij je heel graag een dvdtje wilt kunnen afspelen of zo.
De retina weegt niet heel veel meer dan de air, plus dat ik helaas niet de beschikking heb over een tv op mijn kamer, dus graag ook inderdaad een dvdtje af wil kunnen spelen als dat nodig is
Doanique schreef:[***] schreef:Dat is over het algemeen een probleem met je internetverbinding en niet met de software op je telefoon
Mijn moeder had precies dezelfde laptop (tegelijk gekocht), zelfde internetverbinding en gewoon nergens last.
Anoniem schreef:Barbabientje schreef:
De retina weegt niet heel veel meer dan de air, plus dat ik helaas niet de beschikking heb over een tv op mijn kamer, dus graag ook inderdaad een dvdtje af wil kunnen spelen als dat nodig is
Retina heeft ook geen cd drive toch?
Alleen de Pro.
Zelf heb ik een Air, super te vrede mee!
Edit: Wanneer je hem veel mee neemt zou ik trouwens nooit voor een Pro gaan, altijd een Air of een pro retina vanwege het SSD geheugen.
Jans schreef:Heeft echt te maken met het signaal van internet je laptop in. Wij hebben thuis meerdere macs en ook af en toe dat probleem maar dan met een van de laptops. Kan heel hardnekkig zijn, maar ligt echt aan de verbinding.
Barbabientje schreef:Anoniem schreef:
Retina heeft ook geen cd drive toch?
Alleen de Pro.
Zelf heb ik een Air, super te vrede mee!
Edit: Wanneer je hem veel mee neemt zou ik trouwens nooit voor een Pro gaan, altijd een Air of een pro retina vanwege het SSD geheugen.
Nee, maar als ik dan dvds ga draaien heb ik liever een laptop die wat zwaarder draait..
Anoniem schreef:Barbabientje schreef:
Nee, maar als ik dan dvds ga draaien heb ik liever een laptop die wat zwaarder draait..
Ik kijk regelmatig dvd's op mijn air, ook wel eens spelletjes.
En hij trekt alles met gemak!
)
Dan ga ik morgen maar evne langs de Dixons
charlie_x schreef:Hoi, ik heb ook een vraagje.
Zelf wil ik de macbook air aanschaffen omdat ik hem veel mee wil nemen voor school.
Hoe zit het met de batterijduur? Loopt de accu snel terug of niet? En wat kan ik doen om teruglopen zo veel mogelijk te voorkomen?
Barbabientje schreef:MacavityL schreef:Zie: [HTT] MacBook, air of pro en welke specs?! Twijfels twijfels.
Als het je enigste computer is, zou ik voor de pro gaan, kan toch even meer aan en is maar heel klein beetje (500gr) zwaarder dan de air. Als het echt een laptop 'erbij' is, zou je voor de air kunnen gaan.
oh verrek, had heel bokt al afgezocht naar een topic![]()
Nee het is voor mij echt mijn hoofdcomputer, vandaar dat ik er ook wat meer geld aan uit wil geven!