wat zijn nou fijne oortjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:00

LastDream schreef:
Xjosee schreef:
Ik heb ook de in-ear oortjes van hema. Vallen bij mij niet uit (fietsen en hardlopen) en ze gaan bij mij nu hun 4e jaar in, nog niks kapot aan.

tell me your secret :')

maximaal 4 weken met Sony ;)

Ik heb geen idee, ze gaan gewoon in mijn schooltas, draadjes zitten regelmatig in de knoop. Wat gaat er dan stuk?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:01

De nieuwe van Apple zijn inderdaad er fijn, geven een goed geluid, vrij goede bass en blijven prima zitten. Heb die van mij nu 1,5 jaar. Na ieder gebruik gaan ze weer netjes terug in hun opberg doosje.

daiswees schreef:
hoe kunnen jullie zo lang doen met oordopjes :o

ik heb apple oordopjes na 3 maanden *op z'n langst* gesloopt hoor...
maar ik gebruik ze ook dagelijks en dan ook echt zeker wel 4 uur op een dag als het soms niet meer is :o
hema gaat 3 tot 4 weken mee bij mij
action 1 dag letterlijk -O-

Misschien kun je voor het geld van al die oortjes een goede, leuke koptelefoon kopen? Ik neem aan dat de draadjes gewoon kapot gaan? Ik heb met mijn laatste Apple oortjes een jaar gedaan, toen kwam er meer geluid uit aan één kant en later liet een draadje los.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:04

Lara_Silver schreef:
De nieuwe van Apple zijn inderdaad er fijn, geven een goed geluid, vrij goede bass en blijven prima zitten. Heb die van mij nu 1,5 jaar. Na ieder gebruik gaan ze weer netjes terug in hun opberg doosje.

daiswees schreef:
hoe kunnen jullie zo lang doen met oordopjes :o

ik heb apple oordopjes na 3 maanden *op z'n langst* gesloopt hoor...
maar ik gebruik ze ook dagelijks en dan ook echt zeker wel 4 uur op een dag als het soms niet meer is :o
hema gaat 3 tot 4 weken mee bij mij
action 1 dag letterlijk -O-

Misschien kun je voor het geld van al die oortjes een goede, leuke koptelefoon kopen? Ik neem aan dat de draadjes gewoon kapot gaan? Ik heb met mijn laatste Apple oortjes een jaar gedaan, toen kwam er meer geluid uit aan één kant en later liet een draadje los.

haha ik heb een koptelefoon!
maar als ik met een vriendin reis etc en we zitten in de trein vind ik het niet gezellig haha
paardrijden met een koptelefoon en cap is ook geen combi
brommer rijden (dit doe ik met oordopjes en muziek) kan ook niet met een koptelefoon
zo kom ik dus altijd weer op die ellendige oordopjes uit

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:09

de sony in-ear en phillips zijn toch wel de fijnste; goed geluid, lange levensduur en niet duur.

Heb op dit moment de in-ear van de hema (die van 8 euro nog wat) en die zijn voor merkloze oordopjes niet eens zo slecht. Zit goed geluid in. Gaan wel veel minder lang mee dan sony, maar goed voor nog geen 9 euro kun je ook weer niet te veel verwachten.
Ben nu met het tweede paar bezig en heb ong 1 jaar met de eerste gedaan...niet slecht voor nog geen 9 euro en merkloos.

Wil je echter dat het een paar jaar mee gaat dan zal je toch wel echt voor een merk moeten gaan. Dan is sony of phillips een goede keuze.

Anoniem

Re: wat zijn nou fijne oortjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:10

Ik snap niet hoe jullie zo kort doen met je oordopjes. Mijne gooi ik ook altijd gewoon in mijn tas, liggen in bed en weet ik veel wat en gaan echt zeker een jaar mee, die ik nu heb al 2 jaar zelfs. :')

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:12

Ik kan niet langer dan 2 a 3 maanden met apple oortjes en ik berg ze altijd voorzichtig op. Wat is jullie geheim? :')

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:17

Ik heb altijd drie paar oortjes; een voor thuis, (erg dure Sennheisers, voor bijv films kijken) m'n oortjes van Apple voor dagelijks gebruik als ik de deur uit ga, (vind ze eeeerrug fijn dus gebruik deze het meeste) en de goedkope vd hema voor 's nachts in bed, ik luister namelijk muziek voor/tijdens/na het slapen, die gaan altijd snel kapot dus vind het dan zonde om daarvoor veel geld uit te geven.
Vooral de oortjes van Apple raad ik echt aan, enorm handig met het volume en vorige/volgende/telefoon opnemen tijdens het fietsen, goeie muziekkwaliteit maar laten nog wel wat geluid door wat handig is op school en uiteraard veilig op de fiets ( B-) ) zonder dat ze al te veel geld kosten :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:19

Ik heb ze van sony, bij de albert heijn gekocht, en ze hebben ze daar ook nog.

Ik heb ze al MAANDEN, ze zijn zelfs in de WASMACHINE geweest en ze doen het nogsteeds. ze kosten maar 10 euro.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 12:41

Mijn oordopjes sneuvelen ook altijd snel. Beste geluid dat ik ooit gehad heb is Sennheiser, echt geweldig. Maar ook weer de bekabeling.. Áltijd net boven de jack, bij elk merk. Apple, Sony, HEMA, Philips, Sennheiser, ik heb het allemaal gehad :+

Die van de Action zijn inderdaad prut, moest een extra setje hebben voor bij keyboard spelen (met z'n tweeën luisteren), maar helaas was het keyboard niet te horen :')

Zou dit werken om ze langer heel te houden?: http://www.bol.com/nl/p/urban-revolt-la ... 011683637/
Ik zie ook oordopjes met rits en daar hoor ik juist weer slechte verhalen over :+ Daarom vraag ik me af of deze veters wel werken?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:44

Een vriendin van mij had ooit strijkkraaltjes om haar oortjes gedaan, maar dat had meer het idee dat het er leuk uit zag dan voor de bescherming :))

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:39