Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vooral als je het geluk hebt dat je, je wel mag inschrijven bij de gemeente. Vaak krijg je via instanties als antikraak of SSH ook nog eens een vervangende woning aangeboden of word je bovenaan de wachtlijst geplaatst als jouw woning gesloopt wordt. Daar komt nog eens bij dat heel veel sloopprojecten in Utrecht op dit moment stil zijn gelegd door de gigantische (dure) verbouwing van Utrecht Centraal en de binnenstad er omheen
.
Noraly_ schreef:Ik heb toevallig net wat foto's op de PC gezet van mijn kamer. Ik heb de 18e de sleutel gekregen en zit er pas 1,5 week in dus het is nog wat kaal.
Mijn woongedeelte is 17m2 en dan heb ik nog een eigen "badkamer" met douche en toilet. Ik woon in Wageningen in een studentenflat
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Naast de bank staat mijn bureau en naast het keukenblok heb ik nu een kastje waar mijn waterkoker opstaat en extra boodschappen inkunnen
[ Afbeelding ]
Onder de wasbak heb ik nu een kastje waar mijn handdoeken en overige make up in kan.
Ik mis alleen nog een klein eettafeltje en de gezellige accessoires maar verder is het behoorlijk af.
In eerste instantie toen er geen meubels instonden en de muren nog knalgroenen de vloer nog tapijttegels bevatte leek het echt ini mini maar met een andere vloer en andere kleuren kun je zoveel doen en als je een kamer van rond deze grote kan bemachtigen heb je echt plek zat!

zal dan ook wat foto's plaatsen als het af is!!
Daarbuiten moet het dan eerst echt even opgeruimd worden

En zit een grote inbouwkast bij, soort inloopkast.