GamblersCup schreef:TS, ik denk dat jij heel iets anders nodig hebt dan een nieuwe bankrekening... dit is gewoon ziek voor een 20 jarige.
Wanneer je niet beter weet...
En ik had het waarschijnlijk ook wel gepikt wanneer ze mijn vriend wel hadden geaccepteerd. Maar aangezien ze dat niet doet en dit niet het eerste is wat voor gevallen is kom ik nu eindelijk eens in opstand. Het is allemaal zo onwijs lastig als je niet financieel onafhankelijk bent. Ik haal het nu meestal net maandelijks, en zodra ik thuis weg ben kan ik meer gaan werken. Maar als je de mogelijkheid niet hebt om uit huis te gaan, die ik eerder niet had, moet je het wel slikken

Gemmeke: Ik betaal mijn paard maandelijks(nu sinds 3x dus), in zijn paspoort sta ik als fokker en 1e eigenaar. Maar koopcontract heb ik niet, mijn ouders overigens ook niet. Maar hij is al 10jaar in mijn bezit. Zij hebben wel nog in november zijn ziektekostenverzekering betaald, vanaf volgende november kan dat niet meer, dan is hij 20 en kan het alleen nog voor dood en daar ga ik niet voor betalen. Zorgverzekering betaal ik vanaf mijn 18e zelf. Auto staat op mijn naam, betaal ik ook zelf (verzekering/wegenbelasting/benzine) overschrijvingsbewijs + reservesleutel daarvan liggen al bij mijn vriend. Doe een thuisstudie, kan em bij wijze van nog 's nachts doen

Mirranda, nee maar het blijft wel mijn moeder.
En aangifte tegen diegene doen die mij wel op deze wereld gezet heeft kan ik niet.
Dat kan voor zover ik weet gewoon.