Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wiebke schreef:Ohja, in die plantenspuit doe ik allesreiniger, een beetje bleek en water, hier spray ik dan de tafels, gasfornuis, vensterbanken enz. mee in en ga er vervolgens met een nat doekje overheen.. scheelt weer gezeur met een sopje maken enzo!

RedPassion schreef:Toilet doe ik echt niet dagelijks hoor... Hooguit 2 keer per week.wiebke schreef:Ohja, in die plantenspuit doe ik allesreiniger, een beetje bleek en water, hier spray ik dan de tafels, gasfornuis, vensterbanken enz. mee in en ga er vervolgens met een nat doekje overheen.. scheelt weer gezeur met een sopje maken enzo!
Houd je je tafels e.d wel mooi als je schoonmaakt met bleek? Nog afgezien van de belasting voor het milieu trouwens...
en het is een klein kneepje bleek op een hele plantenspuit.. ik hou van bleekgeur
eroslover schreef:Hoevaak doen jullie iets aan de tuin, wieden, heg snoeien. Grasmaaien , Kärcher etc
GamblersCup schreef:Mijn schema: gewoon alles achter je kont opruimen. Eén keer in de week de poetsvrouw alle verdiepingen laten doen en zij doet alles grondigKlaar!
. Eens per week de badkamer. Elke dag de keuken met een doekje afnemen, twee keer pw de wc. Afstoffen doe ik nooit eigenlijk, eens per week ga ik met een nat doekje overal langs, elke dag maak ik de salontafel wel ff schoon.
Bed wordt wel iedere week verschoond.
Froukje1993 schreef:Hier wordt er elke dag stofgezogen en om de dag gedweild. (3 honden in huis en een halve boererij buiten) Anders ziet het er echt niet uit![]()
Woonkamer eens in de week, net als de badkamer en keuken.
Overloop 1-2 keer per maand.
Wc om de dag, 4 mensen en vaak bezoek.
Fornuis elke dag na het eten, afwas 3x per dag.
Troep achter je kont opruimen en de 's ochtends altijd even een rondje om alles op te ruimen.
Was draait dagelijks meerdere keren
afstandsbediening iedere week. Ik houd van de Dettol spuitfles. En nee ik ben niet vaak ziek