Is wat ik heel graag wilde want vind met helm echt te onhandig, ik durf niet eens zo hard te rijden
.Plus het regelen van een extra helm voor een bijrijder en je haar gaat er zo van door de war.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
._Dominique schreef:Ik heb vorige week een scooter met blauw kenteken gekregen!
Is wat ik heel graag wilde want vind met helm echt te onhandig, ik durf niet eens zo hard te rijden.
Plus het regelen van een extra helm voor een bijrijder en je haar gaat er zo van door de war.
Saaams schreef:_Dominique schreef:Ik heb vorige week een scooter met blauw kenteken gekregen!
Is wat ik heel graag wilde want vind met helm echt te onhandig, ik durf niet eens zo hard te rijden.
Plus het regelen van een extra helm voor een bijrijder en je haar gaat er zo van door de war.
Van een regenbui en wind blijft je haar wel in model wil je zeggen?
Saaams schreef:_Dominique schreef:Ik heb vorige week een scooter met blauw kenteken gekregen!
Van een regenbui en wind blijft je haar wel in model wil je zeggen?

)

BillieJean schreef:Oh ik zou echt never een snorfiets willen (blauw plaatje).
Daarnaast is het niet zo dat bromfietsen (geel plaatje) goedkoper zijn in aanschaf, die zijn juist duurder dan de snorfiets omdat ze een motor hebben met meer vermogen
ondanks een sterkere motor erin. Loop maar eens door een brommer zaak. Scheelt zo 200/300 per snor/brommer. Precies dezelfde uiterlijk!
Beiden 1800 euro. Ik heb een Sym Fiddle ll 50s
Sowieso zijn er veel chinese merken die maar 1100 euro kosten..