mijn broer heeft er eentje en die gaat maar een uurtje mee. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mijn broer heeft er eentje en die gaat maar een uurtje mee. Mirjam1202 schreef:Ik zie nu intel i3/i5/i5 en intel pentium, wat is het beste?
love_nelzz schreef:Wij hebben een HP ProBook met Windows 8 en die vind ik zelf erg fijn. Ik heb niet zulke goede ervaringen met Toshiba en Dell. Die vond ik heel langzaam. De eerste keer snapte ik niet hoe mijn laptop uit moest. Maar daar heeft een vriend mij bij geholpen na een paar dagen was ik er helemaal aan gewend. Ook hebben we een laptop van Lenovo met Windows 8, die bevalt ook heel goed (mijn zusje en ik hebben de laptops nodig voor school maar nemen ze bijna nooit mee omdat we 14 kilometer moeten fietsen). Allebei volgens mij 15 of 16 inches en niet dik. Ze zijn allebei erg snel dus ik raad deze laptops aan.

sterker nog als je een bestand maakt op de laptop in de google drive kan je ervoor kiezen hem op te slaan als word of PP bestand zodat anderen het ook makkelijk kunnen openen.
kan er alles mee wat een ander ook kan en ik hoef niet na 1 les naar het stopcontact te rennen wat de rest van de klas wel moet
lieveli schreef:Ik zou mezelf niet te blindstaren op een merk, ik heb een HP pavilion G6, nu 2 jaar en hij functioneert nog als nieuw. Ik kan een hele dag met de batterij doen, als hij leeg is, is een half uurtje genoeg om hem weer vol te krijgen. Hij is snel, mooie webcam, ik sleep hem overal mee naartoe.
Mirjamsel schreef:En geen problemen met werken in the Cloud? Heb toch het idee dat je dingen dan niet echt meer privé zijn.