Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

ik dacht rond de 100 toch?
Ik liet de scooter bij aanschaf al wat harder gaan (32 km p/u) en ik had écht last van het inhalen van fietsers en wielrenners die de hele tijd vlak achter je blijven fietsen. Strontziek word je daar van
Volgende scooter word dus van mij wel met helm, ookal vind ik het dus helemaal niet leuk. Daarbij, inhalen met 40 km p/u is gewoon fijner
dan ben je er tenminste zo voorbij en heb je geen slingerende fietsers

kan je wel vertellen dat ik vrijwel alleen maar scooters tegenkom (snor) die minimaal 30 rijden
ik ben zoveel blijer nu dat die hard gaat, maar moet de hele tijd alles in de gate houden dat ik geen politie ofzo vol gas voorbij rijd
bij de garage zetten ze de begrenzer vaak wat naar boven, maar thats it
VeraPopeye schreef:Ja daar heb je wel een punt natuurlijk, maar scheelt dat ik hem niet voor in de stad ga gebruiken. Denk ik, want ik rijd voornamelijk op rustige rechte stukken.
lifaya schreef:Ik heb spijt dat ik zonder helm had gekocht. Heb een nieuwe Kymco gekocht, snor.
Heb hem wat harder laten gaan (48 km) omdat ik 25 km gewoon link vind. Fietsers halen rare fratsen uit, wielrenners in je reet of halen je zelfs in en noem maar op. hij was 1700 incl rijklaar maken geloof ik
Dit is mijn schatje
[ Afbeelding ]
heb hem nu al zo'n 2 en een half jaar. Ontzettend zuinig. Ben per maand maar 12 euro aan benzine kwijt.
fjordjes schreef:@ lifaya deze heb ik: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... ity50a.jpg
had nog moeten bij betalen om hem harder te laten gaan (32 a 33 km) VeraPopeye schreef:Nou op mijn rechte stukken kom ik geen fietser tegen.Maar daar kan ik natuurlijk niet van uit gaan, ik zal het eens met mijn vader overleggen. Helm lijkt me zo rot, vooral in de zomer.