Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Flux schreef:Ik zou ook graag willen meepraten
Mijn vriend en ik staan nu al een tijdje ingeschreven in Friesland. We zoeken een plekje ergens langs het treintraject Leeuwarden - Groningen aangezien we beide in Lwd studeren en hij in Groningen werkt (deeltijd opleiding)
Inmiddels eindigen we vaak als derde of vierde, dus het zit er wel aan te komen
Ik had eigenlijk een vraagje over de IB-60 verklaring. Ik had em aangevraagd voor de verklaring geen inkomen (ik studeer alleen) maar kreeg een brief thuis met 'we konden geen gegevens vinden over het jaar blabla..' is dit voldoende voor de woningbouw of moet ik daar toch nog achteraan?

Citaat:Huren in Houten? Er wordt nu een nieuw rijtje grachtwoningen gebouwd bij ons in de straat: Eengezinswoningen, 120m2-180m2, rond de 1000 euro/mnd. Ze staan nog niet online, maar zodra de inschrijving geopend wordt zullen ze binnen twee weken allemaal weg zijn.
http://www.hurenincastellum.nl/
Konstantine schreef:Oh, heeft dat ook invloed? Vreemd dat dat daar anders is.
Bij ons gaat het echt op inschrijfduur, zo lang je maar eens per halfjaar inlogt als teken dat je nog leeft loopt de tijd op. En als je dan zoals ik na 2 jaar eens een keertje reageert blijk je ineens behoorlijk hoog te staan.
Maar goed, hier wil natuurlijk ook niemand wonen.
(Assen) anneliesdj schreef:JA wij zijn al een tijdje op zoek en op het moment heeeel dringend want wij moeten eind van deze maand uit onze woning.
Maar in deze omgeving is het heel lastig particulier een woning voor een betaalbare prijs te vinden en woningstichtingen hebben lange wachtlijsten.
).. Wij hebben ons alleen pas heel laat beseft dat we ons moesten inschrijven voor sociale huur en zullen straks dus ook in de problemen komen als ik hier uit moet (als mn studie klaar is).. xEmily schreef:anneliesdj schreef:JA wij zijn al een tijdje op zoek en op het moment heeeel dringend want wij moeten eind van deze maand uit onze woning.
Maar in deze omgeving is het heel lastig particulier een woning voor een betaalbare prijs te vinden en woningstichtingen hebben lange wachtlijsten.
Jij was toch met die problemen qua sociale woningen? Hoe is het daar mee afgelopen?
Hopen dat je snel een huisje kan vinden
Saintelette schreef:Wij zijn ook opzoek naar een nieuwe huurwoning.. Ik woon in een studio van 24m2 (Studentenflat) en mijn vriend woont nog bij zijn vader (hoewel hij vaker hier logeert).. Wij hebben ons alleen pas heel laat beseft dat we ons moesten inschrijven voor sociale huur en zullen straks dus ook in de problemen komen als ik hier uit moet (als mn studie klaar is)..
Nu dus druk opzoek in de omgeving Breda/Tilburg/Den Bosch (lekker breed, dat wel :p).. Maarja schiet dus niet op, en we willen beide graag weg waar we nu zitten..
nee das echt niks voor mij..
In 'mijn' complex komt regelmatig een nieuwe plek vrij
.