Problemen Samsung S3 na de nieuwe update!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:52

Jeetje schandalig zeg Vulina, hun raken hem kwijt en jij kan gewoon een nieuwe kopen. :\

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:52

na dit topic te lezen al geloof ik spijt dat ik de update uit voer nu helaas is ie al op de helft

hopelijk valt het mee

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:56

Hier ook een echte leek wat betreft instellingen, updates etc.
Maar die automatische update die ik laatst kreeg heeft er voor gezorgd dat mijn batterij uitermate snel leeg is en ik snap er geen hol van hoe dat kan.
Maar zoals ik hier begrepen heb terug naar fabrieksinstellingen zetten??

Ik heb geen SD kaart hou ik dan wel mijn contacten als ik hem terug zet naar fabrieksinstellingen?

Miska

Re: Problemen Samsung S3 na de nieuwe update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:59

En waar zet je hem terug naar fabrieksinstellingen??

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:59

xkimmx schreef:
Jeetje schandalig zeg Vulina, hun raken hem kwijt en jij kan gewoon een nieuwe kopen. :\

Klopt.. Ik heb ongeveer 100 keer gebeld, en ze konden hem nergens vinden. Toen uiteindelijk weer naar de winkel zeiden ze dat hij daar al 3 maanden lag! Tsja, en toen was hij dus weg. 'had ik maar eerder moeten komen'. Ja, als ik echt 100 keer bel (en ik was er ook al eens geweest) en men zegt dat hij nog niet klaar is?

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 14:49

Ik heb een SD kaartje gekocht..
Nu alles overzetten naar het sd kaartje en daarna de fabrieksherstel doen!
ik hoop echt dat het werkt :')

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:51

Miska schreef:
Hier ook een echte leek wat betreft instellingen, updates etc.
Maar die automatische update die ik laatst kreeg heeft er voor gezorgd dat mijn batterij uitermate snel leeg is en ik snap er geen hol van hoe dat kan.

Bij mij had hij hem na de update van de spaarstand af gehaald. Inmiddels weer terug gezet en het verbruik is weer al voorheen :)

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 14:55

Vulina schreef:
xkimmx schreef:

Klopt.. Ik heb ongeveer 100 keer gebeld, en ze konden hem nergens vinden. Toen uiteindelijk weer naar de winkel zeiden ze dat hij daar al 3 maanden lag! Tsja, en toen was hij dus weg. 'had ik maar eerder moeten komen'. Ja, als ik echt 100 keer bel (en ik was er ook al eens geweest) en men zegt dat hij nog niet klaar is?

Dat is echt belachelijk zeg...
Hier zijn ze erg aardig, en ik mocht altijd terug komen als het niet lukte of verder vragen had. :')

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 15:21

pff hij is nu bezig.. vind het gewoon spannend.. :')

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 15:40

telefoon is helemaal teruggezet naar fabrieks instellingen.
en is nu al een stuk sneller! :) dus wieweet... ik krijg nu wel weer een melding van een nieuwe update? mooi dat ik dat dus niet meer ga doen..

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:44

Mijne is tot nu toe na de update beter geworden. Sneller en makkelijker in gebruik. Batterij gaat zelfs iets langer mee dan hiervoor :))

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:44

Vandaag kreeg ik de update, eigenlijk wou ik hem niet installeren door alle negatieven verhalen maar toch maar gedaan. Heel blij ermee, telefoon is ineens heel snel geworden alleen al mn contacten zijn verwijderd.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:49

Ik heb geen problemen met de update. Sommige dingen is even anders en even zoeken, maar verder prima tevreden.

Een volgende update skip ik wel, want de updates voor telefoons zijn marketingtechnisch over het algemeen. De S4 kan deze versie van Android prima aan, maar de S3 heeft er iets meer moeite mee. Waarom? Zodat mensen de S4 gaan kopen. Apple doet precies hetzelfde.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:50

Ik word gek van de wifi problemen sinds de update!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:56

Ik heb m'n s3 ongeveer twee weken terug gekocht, heb 'm toen gelijk geupdate. Heb er niks op aan te merken, alleen dat de batterij wel snel leeg gaat en sloom oplaad. Maar daar kan ik nog wel mee leven.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:45

Splash_ schreef:
Ik word gek van de wifi problemen sinds de update!

Hier hetzelfde die melding blijft maar in beeld springen.
Plus het wisselen tussen apps/menu gaat af en toe ook heel traag (soms dikke 5 seconde wachten om naar het menu te kunnen)

Maar als je hem terug zet naar de fabrieksinstellingen, heb je dan gewoon de eerste Android versie erop? Of blijft deze update er wel op staan?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:18

Rena100 schreef:
Ik heb geen problemen met de update. Sommige dingen is even anders en even zoeken, maar verder prima tevreden.

Een volgende update skip ik wel, want de updates voor telefoons zijn marketingtechnisch over het algemeen. De S4 kan deze versie van Android prima aan, maar de S3 heeft er iets meer moeite mee. Waarom? Zodat mensen de S4 gaan kopen. Apple doet precies hetzelfde.

Onzin. Android 4.3 en zeker 4.4 zijn juist geoptimaliseerd voor oudere toestellen met minder power. Android 4.4 draait zelfs nog vlot op een Galaxy S1 of Galaxy Ace... En dan heeft de S3 een quad-core processor, die kan nog heel wat updates mee..!

Zelfde met Apple. De 3G was inderdaad traag met iOS 4.2.1. Maar de 3GS echt niet op 6.1.3 en de 4 ook niet op 7.0.3.

Je wil niet weten hoe traag de eerste ios7 beta was op de iPhone 4. Apple heeft met allemaal performance enhancements er wel voor gezorgd dat het meer dan prima loopt op de 4 nu. Heeft niets met marketing van doen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:08

Choiix schreef:
Rena100 schreef:

Onzin. Android 4.3 en zeker 4.4 zijn juist geoptimaliseerd voor oudere toestellen met minder power. Android 4.4 draait zelfs nog vlot op een Galaxy S1 of Galaxy Ace... En dan heeft de S3 een quad-core processor, die kan nog heel wat updates mee..!

Zelfde met Apple. De 3G was inderdaad traag met iOS 4.2.1. Maar de 3GS echt niet op 6.1.3 en de 4 ook niet op 7.0.3.

Je wil niet weten hoe traag de eerste ios7 beta was op de iPhone 4. Apple heeft met allemaal performance enhancements er wel voor gezorgd dat het meer dan prima loopt op de 4 nu. Heeft niets met marketing van doen.

Ben ik het niet mee eens.. :o Denk wel dat er een stukje marketing achter zit. Maar goed, het werkt wel, maar nieuwere versies zijn vaak wel voor nieuwere toestellen gemaakt. Ik heb nergens last van, mijn telefoon is niet trager dan die al was en geen last van WIFI of traag opladen...

Trouwens, zitten wel een grappige minigame in op de jelly bean versies (ook de oudere). Als je naar instellingen gaat, naar het tabblad 'meer' gaat, vervolgens naar toestel-info en dan meerdere keren blijven tikken op het kopje 'Android-versie 4.3'. Ook al is die grijs, gewoon een aantal keren blijven tikken. En kijk maar wat er dan gebeurd ;)
Oh ja, daarna ook blijven tikken op het scherm !

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:14

Hier ook.. Na 3u is de batterij leeg :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:14

Kun je nog iets met dat ding dat verschijnt Rena?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:15

ja op blijven tikken!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:18

Sinds de update ben ik regelmatig in Iran volgens mijn telefoon. >;) :D

Gelukkig geen problemen met de batterij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:31

Rena100 schreef:
ja op blijven tikken!

Spoiler:
ik zie een android figuurtje maar hij doet niets als ik blijf tikken