Ex plaatst ongewenst foto's van mij op instagram

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TrojkaPink

Re: Ex plaatst ongewenst foto's van mij op instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:46

Mag ik ook een PB? Ik weet wel hoe je met dit soort volk om moet gaan en waarom verwijder je die instagram en alles niet gewoon? Dan ben je er in 1 keer vanaf..Van mij gaat een foto op FB rond die wordt gedeeld. Met het bijschrift hondendief gezocht. Niks van aantrekken.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:51

ik heb niet alle reacties gelezen,
en ik ben ook wel benieuwd waarom je geen contact mag, mag ik een pb'tje ?
als je nou wat mensen vraagt om zijn account aan te geven voor : rapporteren voor aangepast ?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:30

Gewoon totaal geen aandacht meer aan besteden. Dit is zoon gast die denkt: negatieve aandacht is ook aandacht. en zijn acties werken want hij jaagt jou ermee op de kast.
Kijk t feit dat hij fotos van jullie plaatst terwijl jullie vriendenkringen weten dat t over is, maakt hem alleen maar sneu.
Ik zou het gewoon laten en als je vragen krijgen van mensen gewoon eerlijk zijn dat het uit is en dat je het idee hebt dat hij aandacht zoekt maar jij die niet wilt geven. Als hij dingen plaatst die schadelijker voor jou kunnen zijn, dat is gewoon zwart maken van een persoon. Dit is volgens mij zelfs strafbaar.
Verder meot je je er gewoon overheen zetten.. Als je ermee bezig blijft beloon je zijn gedrag en zal hij doorgaan(want het was succesvol)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 15:32

Raponsje, van harte ten eerste! :D Klopt, ik heb hier ook wat geprobeerd mee te doen maar het haalt allemaal niets uit.

Haha amber15 nee geen probleem hoor! Ik stel het zelf ook voor, beetje onhandig dit maargoed, is niet anders. Wil ook niet dat zijn privè er onder gaat lijden. Hoewel hij het wel verdient misschien :o

Ilsemarie klopt! Maar er zijn wel naar mijn idee bepaalde grenzen dus ik werk er nu hard aan om alles te laten stoppen, dus hopelijk werkt dat

lovepaard123, wat een vervelende ex! Lekker laten gaan hoor, zijn veel leukere jongens! Goed aangepakt!

RoyceMack, je hebt een punt, maar hij is ook wel eens over grenzen gegaan. En helaas haalt het niet zoveel uit dat het een strafbaar feit is..

Lieveli, Trojkapink, hielkebro ik ga jullie een pb'tje sturen!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:01

Jeetje TS, wat een lastig verhaal. Ik wil je als eerst complimenteren omdat je jezelf niet laat verlagen tot zijn niveau. Je pakt het erg volwassen aan en het siert je dat je niet het hele verhaal online knalt om te voorkomen dat je zijn privéleven online gooit.
Persoonlijk heb ik (gelukkig) nog nooit zoiets aan de hand gehad en ik kan je dus ook niet vertellen wat je zou kunnen doen. Één ding, tip wel even de politie voor het geval dat.. Dat ze ervan weten zegmaar, dan zijn ze er eerder bij wanneer het echt mis gaat. (Zeggen ze..)

Eigenlijk reageerde ik hier alleen om je een hart onder de riem te steken. Zou ik evt. wel pb mogen? Misschien dat ik daar wat uit kan halen dat je helpt.

Sterkte in elk geval!

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:37

Ik vind dat je er erg goed mee omgaat TS, respect!

(je hebt trouwens pb terug hoor ;) )

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:54

"Het portretrecht is het recht van een geportretteerde persoon om zich in bepaalde gevallen te verzetten tegen publicatie van hun portret.

Onder portret wordt in dit verband verstaan elke zichtbare weergave waarop iemand herkenbaar is afgebeeld, bijvoorbeeld in een foto, schilderij, tekening of in filmbeelden. Als er op een foto of film meerdere personen te zien zijn, heeft elk van hen het portretrecht."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht

Tadaaaa. Het maakt geen bal uit of ze bekend is, of het voor commerciele doeleinden is, het mag niet.
Je zou er alleen wel minder geld voor krijgen dan Miley Cyrus ofzo, maar hij is gewoon fout.
Jij moet toestemming geven om ze te mogen plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:07

Als hij iets plaats wat jouw in diskrediet brengt, kun je aangifte doen van laster. Ik zou het hem dat even mededelen, dat hij van af nu niets meer over jouw plaats of dat je anders aangifte gaat doen.

Alle onschuldige berichten en foto's gewoon niet op reageren. Negeren is nog altijd de beste tegen aanval.

Succes.

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:26

AmyII schreef:
Jeetje TS, wat een lastig verhaal. Ik wil je als eerst complimenteren omdat je jezelf niet laat verlagen tot zijn niveau. Je pakt het erg volwassen aan en het siert je dat je niet het hele verhaal online knalt om te voorkomen dat je zijn privéleven online gooit.
Persoonlijk heb ik (gelukkig) nog nooit zoiets aan de hand gehad en ik kan je dus ook niet vertellen wat je zou kunnen doen. Één ding, tip wel even de politie voor het geval dat.. Dat ze ervan weten zegmaar, dan zijn ze er eerder bij wanneer het echt mis gaat. (Zeggen ze..)

Eigenlijk reageerde ik hier alleen om je een hart onder de riem te steken. Zou ik evt. wel pb mogen? Misschien dat ik daar wat uit kan halen dat je helpt.

Sterkte in elk geval!

ja klopt kreeg gister weer een apje niks terug gezegd
toen stuurde die allemaal vraagtekens
nog niks terug gestuurd
en toen zij die ok negeren?
en toen weer niks terug gestuurd xd

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:29

Heb je trouwens een rechtsbijstand verzekering? Want hun zou je ook eens om advies kunnen vragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:32

lovepaard123 schreef:
AmyII schreef:

Sterkte in elk geval!

ja klopt kreeg gister weer een apje niks terug gezegd
toen stuurde die allemaal vraagtekens
nog niks terug gestuurd
en toen zij die ok negeren?
en toen weer niks terug gestuurd xd

Lovepaard, dit bericht is voor Ts bedoeld geloof ik, niet voor jou.

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:45

okey sorry :Y)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:56

Het bericht was inderdaad voor TS bedoelt, ik zie niet waarom ik een dergelijke reactie aan jou zou schrijven, of heb jij jouw verhaal ook in dit (andermans) topic staan?

TS, hoe gaat het nu met je?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:04

Ess_Ramona schreef:
"Het portretrecht is het recht van een geportretteerde persoon om zich in bepaalde gevallen te verzetten tegen publicatie van hun portret.

Onder portret wordt in dit verband verstaan elke zichtbare weergave waarop iemand herkenbaar is afgebeeld, bijvoorbeeld in een foto, schilderij, tekening of in filmbeelden. Als er op een foto of film meerdere personen te zien zijn, heeft elk van hen het portretrecht."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht

Tadaaaa. Het maakt geen bal uit of ze bekend is, of het voor commerciele doeleinden is, het mag niet.
Je zou er alleen wel minder geld voor krijgen dan Miley Cyrus ofzo, maar hij is gewoon fout.
Jij moet toestemming geven om ze te mogen plaatsen.

Was het maar zo simpel, dat is het helaas niet.

Ik hoop dat het over is TS!

x_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:13

ik ben benieuwd hoe het nu gaat TS!

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:19

Mag ik ook een pb'tje? Word steeds nieuwsgieriger ;)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 22:41

Lief dat jullie dat vragen <3

Hij is nog steeds heel wanhopig en er van overtuigd dat we weer bij elkaar komen. Hij zegt dat hij mij morgen gaat bellen en dat ik bepaalde weekenden vrij moet houden. Ik negeer uiteraard alles. Ik snap niet dat het gewoon totaal niet doordringt tot hem. Afgelopen week heb ik een nieuwe telefoon gekocht en daarmee is alles weg Zeker omdat ik een beetje bezig was met een jongen. Echter vertrouwde ik deze jongen niet helemaal en gister is dat bevestigd door zijn gedrag en door een
vriend van hem. Dus ik heb voor zijn neus zijn nummer geblokkeerd en verwijderd, vandaag heeft die jongen mij nog geprobeerd te bellen maar ik ga geen seconde verspillen aan een loser. Blij dat ik lekker overal van af ben! :) Het is echt vervelend dat er kennelijk helemaal geen goede jongens lijken te bestaan of ik dit type aantrek.. Helemaal klaar met jongens ik ga volledig voor mijn studie, hardlopen en mijn paard! :)

Ga weer even pb'tjes d'r uit sturen!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 22:53

Jeej wat een gedoe allemaal zeg!
ben wel benieuwd wat er allemaal nog meer speelt.

zelf op dit moment ook een lastige ex.
deze kan je beter kwijt zijn!
maar hij is dus nog druk met foto's plaatsen enzo?
je kan ook het juridisch loket bellen, voor gratis juridisch advies.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 23:00

evanescence, ik stuur je wel even een pb!

Ponylove1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:50

@ danique_G,

ik heb het ook mee gemaakt maar ik heb aangifte gedaan wat eigenlijk niet veel zin had maar het feit dat de politie bij zijn ouders thuis is geweest heeft hem afgeschrikt!
gewoon voor jezelf opkomen! GIRLPOWER!! }:)

@evanscence je ex is ook een lastige eikel?

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:47

Ik ben ook wel benieuwd TS!
Mag ik ook een pb'tje?

Lastige situatie zo, ik zou waarschijnlijk niet zo netjes handelen als jij.
Ook zeer kinderachtig dat iemand mee leest met alles wat jij plaatst. Doet zij/hij dat in opdracht van hem?