Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemmeke schreef:Ik zou de baas inlichten dat je bedreigd wordt door een van zijn medewerkers, melden dat je het te kort moet overmaken op haar priverekeningnummer, evt. als bewijs de sms-en laten zien.
En misschien wel aangifte doen tegen haar omdat ze gebruik heeft gemaakt van je gegevens, waar ze geen recht toe heeft. Ookal hebben ze je telefoonnummer dan nog mogen ze je nummer niet gebruiken voor andere dingen dan waarvoor afgesproken.
Optiwolk schreef:Ik zou zeker niet overschrijven en juist wel aan haar baas melden.
Zij maakt een fout een daar ben jij in de 1e plaats niet verantwoordelijk voor.
Bovendien contacteert ze je persoonlijk en vraagt ze je op haar persoonlijke rekening over te schrijven?
Ruikt volgens mij naar de baas die niet weet van de fout en zij die er 103.5 euro wil uitslaan.
manzano schreef:Tigra_ schreef:Verbaasd me wel dat er mensen bij zijn die zeggen niets doen en afwachten. Ik denk dat de baas alleen maar blij zou zijn als hij op de hoogte gesteld word hoe een van z'n werknemers met klanten omgaat.
Dat is waarschijnlijk met het oog dat je dan misschien je foto's voor 1,50 hebtAls de baas het weet zal je alsnog moeten betalen.
Maar ze zal het idd bij meer mensen doen, dus dat zou het me meer dan waard zijn.
NoreenJulia schreef:Ik zou de fotos kopieren en scannen en dan terugbrengen geld terugvragen.
little_king schreef:Ben ik de enige die vind dat het resterende bedrag overgemaakt moet worden?
Je hebt zelf ook niet opgelet want dat ding geeft ook aan welk bedrag je gaat pinnen.
Als er nu 1050,00 was afgepint dan was het ook goed zo?
Dat ts boos is op de winkelmedewerker vind ik heel terecht, maar alle reacties hier van niet betalen toch niet correct.
little_king schreef:Ben ik de enige die vind dat het resterende bedrag overgemaakt moet worden?
Je hebt zelf ook niet opgelet want dat ding geeft ook aan welk bedrag je gaat pinnen.
Als er nu 1050,00 was afgepint dan was het ook goed zo?
Dat ts boos is op de winkelmedewerker vind ik heel terecht, maar alle reacties hier van niet betalen toch niet correct.
little_king schreef:Het is een winkel shoot dat vind ik anders dan wanneer je zelf naar een fotograaf gaat betreft prijs.
Ze knippen dan in een korte tijd heel veel mensen. Ze hebben dan echt niet alle tijd voor je.
Tenminste ik neem aan dat ts dat bedoeld met mobile foto studio.
Yucca schreef:Amalarab schreef:Wat een slimme oplichter is die dame!
Ik zou ook de foto's terugbrengen....wat een belachelijk bedrag voor de foto's. Je bederft de markt!
Nee hoor, mensen die foto's voor minder verkopen doen dat(tenzij het twee foto's waren van 10x15cm)