keshia schreef:dit word gewoon vergoed door de verzekering hoor.. dus gewoon even bellen... zou mooi zijn zeg, als alle oude opatjes zelf moeten gaan schilderen, terwijl ze een verzekering hebben...
verder vind ik het wat overdreven dat je het verschrikkelijk vind dat je niet douchen kunt... je kan nu eenmaal geen nieuwe badkamer verwachten in 2 dagen.. en die bouwvakkers werken op meerdere plekken te gelijk.. ze plannen jou er tussendoor, dus kun je niet verwachten dat ze fulltime bezig zijn bij je... twee weken is doooooodnormaal voor een badkamer plaatsen..
ze hadden in principe geen nieuwe badkamer hoeven plaatsen, enkel de reparatie was genoeg geweest.. natuurlijk wel vervelend dat de hoofdkraan nu dicht moet, en het plafond nat is... maar verder blijven ademen, de WB en de verzekering betalen de kosten wel..
Nou ik vind het behoorlijk verschrikkelijk dat ik niet kan douchen.
Ik douche normaal elke dag, en vaak 2 keer per dag als mijn lijf erg vast zit.
Kan je vertellen, mijn lijf zit inmiddels muur vast. Kan mijn rug inmiddels niet meer kraken, en mijn nek amper nog draaien.
Toevallig was de opzichter van bedrijf dat douche renoveert hier vanmiddag, en die wist mij te vertellen dat het vaak helemaal niet zo lang duurt.
Bij ons is er echter voor gekozen om ALLES eruit te slopen. Tot op de bakstenen is het kaal geweest.
2 van mijn zussen hebben ook lekkage gehad. Binnen week was klaar.
Buren nieuwe douche, binnen week klaar. Collega nieuwe douche, ook binnen week klaar.
Iedereen in mijn omgeving vond het maar vreemd dat het 2 tot 2,5 week ging duren.
En nu waarschijnlijk nog langer
vaders.....grrrr