Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kleinvosje schreef:hannah41 schreef:Dat is uiteraard jullie keuze, maar persoonlijk zal ik toch voor een met internet gaan. Zeker als je overweegt om een met touch te nemen. Ik heb zelf ook eerst een mobiel gehad waarmee je niet op internet kon. En die is er al naar een halfjaar uit gegaan. Waarom? Om dat het simpel weg een flutding was en je tegenwoordig zowat niet meer zonder kan. Dat geld hadden we beter bij de mobiel die ik nu heb kunnen doen. Ik zit in de brugklas en merk echt dat je hem nodig hebt. Tegenwoordig hoor je er echt niet bij als je geen hebt (niet dat je gepest word, maar afspraken enz. worden heel vaak gemaakt via whatsapp) en ook dingen als rooster wijzigingen en wijziging van lokaal worden door gegeven via je een app. Ook tijdens toetsen mag je muziek luisteren (hoe kom je makkelijk aan muziek zonder internet?) en is het vervelend als je dan geen muziek hebt. Op school heb je ook vaak je mobiel noig voor het opzoeken van afbeeldingen. Ik heb trouwens geen internet mbs maar maar altijd gebruik van wifi, dat werkt goed voor mij. Smartfhones kosten tegenwoordig helemaal niet zo heel veel meer, en ik vrees dat je hem over een paar jaar helemaal nodig hebt.
Verder scheelt het ook heel veel geld, whatsapp is (zo goed als) gratis en dat bespaard heel veel sms en bel geld.
Hier wil ik toch wel even op reageren. Ik vind het werkelijkwaar de grootste onzin dat er op school muziek geluisterd mag worden tijdens toetsen. Ik weet niet of dat valt onder een generatiekloof? Afbeeldingen opzoeken idem, als dat nodig is kan dat toch ook gewoon thuis via de pc?
What's app is alleen maar gratis als je het via de wifi kunt doen, moet het via een netwerk dan betaal je gewoon voor internetgebruik, dus is het voordeel ook alweer weg.
t-mobile stel samen heeft bijv onbeperkt internet op lage snelheid. Gooi daar 100MB bij op en hij leert vanzelf zuinig te doen met internet
belbundel erbij en klaar ben je.
Zat geen internet op in die tijd, en het was bedoeld zodat ik altijd iemand thuis kon bereiken, niet om met mijn vriendjes en vriendinnetjes rond te smsen.kleinvosje schreef:O, nu snap ik em, een Simpel-abonnement. Heb alleen veel slechte dingen gehoord over Simpel, en wij willen juist geen abonnement....
kleinvosje schreef:Angeliquee18 schreef:Je heb heel veel kleine samsungs, die vrijwel allemaal het zelfde zijn zowat, en voor een leuk prijsje.
Of kijk eens in een provider winkel.
Daar hebben ze vaak kleine abbo's met gratis telefoon er bij,
En ben je misschien 20 euro kwijt per maand voor bellen + smsen + internet !
Sorry, maar zelfs mijn eigen abonnement is goedkoper dan 20 euro en vind ik meer dan genoeg. En daar kan ik 1GB mee internetten en flink bellen/sms-en. de telefoon is ook niet 'gratis', zit gewoon in de prijs meegerekend. Daarom willen wij nog ook geen abonnement, de prijzen zijn schandalig.
xEmily schreef:kleinvosje schreef:O, nu snap ik em, een Simpel-abonnement. Heb alleen veel slechte dingen gehoord over Simpel, en wij willen juist geen abonnement....
Waarom niet?
Er zijn hele goedkope! Bij tele2 is er een voor drie euro per maand voor 100 bel minuten en/of smsjes. Lijkt mij juist ideaal, ook geen aanmeldingskosten oid.
. Ruim twee jaar geleden al afgesloten, destijds met een Samsung Galaxy Ace. Kreeg laatst een belletje van Vodafone of ze me een leuke aanbieding mochten doen, waarop ik zei dat dat best mocht, maar dat ze me nooit een dergelijk abonnement voor eenzelfde prijs konden aanbieden met een nieuwer toestel erbij. Daar kreeg ik gelijk in... kleinvosje schreef:Ik heb een Vodafone abonnement met 1GB data en ik geloof 250 minuten/sms voor 17,50. Ruim twee jaar geleden al afgesloten, destijds met een Samsung Galaxy Ace. Kreeg laatst een belletje van Vodafone of ze me een leuke aanbieding mochten doen, waarop ik zei dat dat best mocht, maar dat ze me nooit een dergelijk abonnement voor eenzelfde prijs konden aanbieden met een nieuwer toestel erbij. Daar kreeg ik gelijk in...