Amaris schreef:Ik durf al bijna niet te zeggen dat ik 'twerken' heb moeten opzoeken
Uhmm wat is Twerken.. Ik gooi google ook maar even aan.. Is dat zoiets als twitter?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Balou_k schreef:Jeempje, waar is mijn jeugd heen gegaan?
Behoede mijn broertje en zusje, dit betekent gewoon dat ik ze over een paar jaar moet vast binden.. No way dat zij zulke gekke dingen gaan uitspoken.. Toen ik 16 was ging ik naar mijn paard, school, mijn eerste echte vriendje en ging ik nog niet eens echt uit..
Hierna mijn 'gekke' jaren gehad toen ik 17 en 18 was, dat houdt dus in, alnsog naar school, paard, werk en in het weekend stappen.. Wat inhield eens dansen maar voornamelijk kletsen over de week. Maar dan wel zo dat je keel heerlijk schor word omdat de muziek knetterhard stond!
Balou_k schreef:Amaris schreef:Ik durf al bijna niet te zeggen dat ik 'twerken' heb moeten opzoeken
Uhmm wat is Twerken.. Ik gooi google ook maar even aan.. Is dat zoiets als twitter?

Fairytales schreef:Balou_k schreef:
Exactly my thoughts. Ook ik dacht; dat heeft vast met Twitter te maken. Twerken, Twitter..
Snap dat hele 'YOLO' idee niet. De betekenis er achter begrijp ik inmiddels, maar waarom zou je random met het woord You Only Live Once' gooien? Ik ben hier te oud voor... (22 jaar!)
Fairytales schreef:Balou_k schreef:

[/quote]xSlvna schreef:Balou_k schreef:Jeempje, waar is mijn jeugd heen gegaan?
Behoede mijn broertje en zusje, dit betekent gewoon dat ik ze over een paar jaar moet vast binden.. No way dat zij zulke gekke dingen gaan uitspoken.. Toen ik 16 was ging ik naar mijn paard, school, mijn eerste echte vriendje en ging ik nog niet eens echt uit..
Hierna mijn 'gekke' jaren gehad toen ik 17 en 18 was, dat houdt dus in, alnsog naar school, paard, werk en in het weekend stappen.. Wat inhield eens dansen maar voornamelijk kletsen over de week. Maar dan wel zo dat je keel heerlijk schor word omdat de muziek knetterhard stond!
Mijn tip voor jou tegenover je broertje en zusje, ze gewoon laten doen wat ze willen en ze uitlachen als ze zichzelf echt belachelijk maken, dat werkt het best