F*ck you yolo shirt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:00

Amaris schreef:
Ik durf al bijna niet te zeggen dat ik 'twerken' heb moeten opzoeken

Uhmm wat is Twerken.. Ik gooi google ook maar even aan.. Is dat zoiets als twitter?
Laatst bijgewerkt door Balou_k op 15-10-13 16:03, in het totaal 4 keer bewerkt

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:01

Balou_k schreef:
Amaris schreef:

Uhmm wat is Twerken.. Ik gooi google ook maar even aan.. Is dat zoiets als twitter?

...

Nee :')

xDaphnexx

Re: F*ck you yolo shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:01

Umm nee :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:02

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:03

xSlvna schreef:
Hey hey, we zijn niet allemaal zo... :\

Sorry :(:)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:03

Balou_k schreef:
Amaris schreef:

Ohh my, nee niet zoals Twitter, niet zoals Hyves, zouden de 16 jarigen hier uberhaupt weten wat Hyves is?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:06

Amaris schreef:

Die beschrijvingen ook _O-

Citaat:
Daarnaast heb je twee sappige, losse heupen nodig die je heen en weer kunt bewegen. Voordat je begint met het twerken kun je het beste wat bilspier oefeningen doen tenzij je al veel ervaring hebt met het shaken van je ass op de dansvloer in het weekend.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:08

Ik weet het in ieder geval wél nog :))
Zonder om R&R te vragen toch R&R te krijgen, wauw <<)

http://www.youtube.com/watch?v=CORXJci6H7E
Dit is twerken zoals wij het hier kunnen.

En er staan gewoon zo veel slechte twerkfilmpjes op internet dat ik de mooie geeneens kan vinden :(

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:09

die van yolanthe is mooi _O-

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:09

Jeempje, waar is mijn jeugd heen gegaan?
Behoede mijn broertje en zusje, dit betekent gewoon dat ik ze over een paar jaar moet vast binden.. No way dat zij zulke gekke dingen gaan uitspoken.. Toen ik 16 was ging ik naar mijn paard, school, mijn eerste echte vriendje en ging ik nog niet eens echt uit..

Hierna mijn 'gekke' jaren gehad toen ik 17 en 18 was, dat houdt dus in, alnsog naar school, paard, werk en in het weekend stappen.. Wat inhield eens dansen maar voornamelijk kletsen over de week. Maar dan wel zo dat je keel heerlijk schor word omdat de muziek knetterhard stond!

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:10

_/-\o_

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:12

Balou_k schreef:
Behoede mijn broertje en zusje, dit betekent gewoon dat ik ze over een paar jaar moet vast binden.. No way dat zij zulke gekke dingen gaan uitspoken.. Toen ik 16 was ging ik naar mijn paard, school, mijn eerste echte vriendje en ging ik nog niet eens echt uit..

Hierna mijn 'gekke' jaren gehad toen ik 17 en 18 was, dat houdt dus in, alnsog naar school, paard, werk en in het weekend stappen.. Wat inhield eens dansen maar voornamelijk kletsen over de week. Maar dan wel zo dat je keel heerlijk schor word omdat de muziek knetterhard stond!

Mijn tip voor jou tegenover je broertje en zusje, ze gewoon laten doen wat ze willen en ze uitlachen als ze zichzelf echt belachelijk maken, dat werkt het best :))

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:12

Balou_k schreef:
Amaris schreef:

Exactly my thoughts. Ook ik dacht; dat heeft vast met Twitter te maken. Twerken, Twitter.. :')
Snap dat hele 'YOLO' idee niet. De betekenis er achter begrijp ik inmiddels, maar waarom zou je random met het woord You Only Live Once' gooien? Ik ben hier te oud voor... (22 jaar!) :+

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:14

Tja waatom eigenlij geen idee :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:14

Fairytales schreef:
Balou_k schreef:

Exactly my thoughts. Ook ik dacht; dat heeft vast met Twitter te maken. Twerken, Twitter.. :')
Snap dat hele 'YOLO' idee niet. De betekenis er achter begrijp ik inmiddels, maar waarom zou je random met het woord You Only Live Once' gooien? Ik ben hier te oud voor... (22 jaar!) :+

Het is stoer omdat alle stoere mensen dat gebruiken als excuus om domme (maar o zo stoere!) dingen te doen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:19

Fairytales schreef:
Balou_k schreef:

Snap dat hele 'YOLO' idee niet. De betekenis er achter begrijp ik inmiddels, maar waarom zou je random met het woord You Only Live Once' gooien? Ik ben hier te oud voor... (22 jaar!) :+[/quote]

Het gaat er vooral om dat de meiden waar ik het in mijn vorige post over had de totale boodschap van 'you only live once' verkrachten. Het gaat erom dat je nú leeft, nu je dromen achterna gaat, een zo goed mogelijk mens probeert te zijn en er 'zijn' voor je naasten.

Helaas zijn er dus (vaak blondgeverfde, jassen-met-bontkraagdragende) meiden die te pas en te onpas HAHAHAHA YOLOOOO roepen en vervolgens zich gaan gedragen als straalbezopen (zogenaamd) aantrekkelijke prostituees. Mijn ervaring.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 15-10-13 16:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:20

xSlvna schreef:
Balou_k schreef:

Mijn tip voor jou tegenover je broertje en zusje, ze gewoon laten doen wat ze willen en ze uitlachen als ze zichzelf echt belachelijk maken, dat werkt het best :))

Tegen de tijd dat zij 14/16 zijn is het straks al IDBBD of WLN en zijn het nog gekkere dingen..
In de blote billen dansen of We Live Now

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:21

uh -O-

moet ik nou weer aan de google

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:22

Vind het echt een gaaf shirt!! Idd jammer van de YOLO -O-

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:24

whyyyyyyyyyyyyyyy ? :')

Is yolo nu intussen nog niet overgewaaid ofzo? Of zijn dit de laatste stuiptrekkingen? Dacht dat het alweer uit was.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:24

Amaris schreef:
uh -O-

:') Ik heb even wat verzonnen!!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:25

Missie_Maxie schreef:
Vind het echt een gaaf shirt!! Idd jammer van de YOLO -O-

En de f*ck you is ook bespottelijk. Dat soort truien mag je pas dragen als je ook 'fiets you' tegen je ouders, familie en leraren zegt. Anders is het grootspraak, mijn mening. :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:25

Balou_k schreef:
Amaris schreef:
uh -O-

:') Ik heb even wat verzonnen!!

*veegt zweetjes van voorhoofd*

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:26

Amaris schreef:
*veegt zweetjes van voorhoofd*

Kalm aan maar!! Ik kan het ook niet hebben als er hier nog wat geroepen wordt wat ik niet ken.. :(:)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:29

Ik snap het fiets you, yolo wel. 'Ik heb jou niet nodig' aka 'fiets you' is echt een uitspraak alsof je wilt zeggen 'Ik leef maar een keer, ik verpest het niet voor jou' of iets in die richting, maar het wordt helemaal verkracht tot een niveau waar het niet hoort. :')