IKbenEllen schreef:Nadrogen met een krant! Werkt echt fantastisch en zo kom je nog van je oud papier af.
Daarna heb je nog precies evenveel oud papier, alleen is het nu nog nat ook...Ik doe gewoon een beetje afwasmiddel in het water, trek het raam droog met de trekker en klaar. Ik doe de trekker gewoon met boogjes over het raam, niet met rechte strepen. Misschien daarom geen strepen?
ik werk al een paar jaar parttime als poetser bij oudere mensen thuis en heb nog nooit klachten over mn ramenlappen gehad
een goede trekker doet wel wonderen. Ik ben groot voorstander van die van brabantia (rood met zwart) of als je nog meer geld over hebt, die van leifheit
maar allebei nog een stuk goedkoper als die doekjes of dat ding van karcher
ga ik er dan eerst overheen, dan droogtrekken met een trekker( deze bevestig ik aan het einde van de spinnerag stok) dan een hydrofiel luier( baby luier van vrouger) over de trekker doen en normaals er overheen trekken.

Ik heb daarom die karcher window vac. Maar daar krijg ik wel strepen mee soms, weet iemand hoe dat komt?
Vanavond als de zon een beetje onder gaat kan ik het beste zien od er ook strepen op het raam zitten maar tot nu toe zie ik nog niks!! Ik heb meteen ook even buiten gedaan met schoonmaakazijn en afgespoeld met de waterslang omdat ze zo hoog zijn en ik er niet bij kan komen om ze met een doekje te drogen haha. dus ben benieuwd!! Duimen dat het een beetje mooi opdroogt ;0
Misschien toch een keer op ene avond een poging doen als de zon niet zo vel i