Undefined schreef:Ik heb IOS7 al! Vind m een stuk mooier dan de andere en werkt fijn
Ben je een beta tester?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
SAKKIA schreef:Ah op die manier. Aangezien mijn laptop alweer crasht op Itunes![]()
Ik hoop dat ze daar in de toekomst ook nog wat aan gaan doen. Heb nooit kunnen werken met dat programma

Een illegale iOS wil niet eens installeren op je iPhone omdat Apple hem daar tegen beveiligd heeft. Het enige wat kan gebeuren is dat je ergens het officiële bestand hebt gevonden van iOS 7 (de iOS7 ipsw) en dat je die wel kan installeren, maar vervolgens niet kan activeren. Wat een hoop mensen zich niet realiseren is als je dan je telefoon gewoon in herstelmodus zet je zo weer terug kan herstellen naar iOS 6.1.3 
) kunnen niet updaten.SAKKIA schreef:Niet allemaal hoor. Staat op de Apple site welke wel. Ik heb namelijk ook nog een Ipod Touch en daar kan ik het niet op zetten omdat het een 8 gb is en de update is vanaf 16 GB.
Ook mensen met een Iphone 3GS (geen idee of deze mensen nog bestaan) kunnen niet updaten.
Staat allemaal precies op de Apple site trouwens.
Spritz schreef:SAKKIA schreef:Niet allemaal hoor. Staat op de Apple site welke wel. Ik heb namelijk ook nog een Ipod Touch en daar kan ik het niet op zetten omdat het een 8 gb is en de update is vanaf 16 GB.
Ook mensen met een Iphone 3GS (geen idee of deze mensen nog bestaan) kunnen niet updaten.
Staat allemaal precies op de Apple site trouwens.
Mijn moeder