Heel slecht bereik. Nu heeft ze gewoon een abbo van een andere provider en is het over met onbereikbaar zijn. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heel slecht bereik. Nu heeft ze gewoon een abbo van een andere provider en is het over met onbereikbaar zijn. FriesWytske schreef:Ik heb een samsung. En heb een abbonement bij Simyo. Ben voor 11 euro per maand klaar. Hiervoor heb ik 200 belminuten en 200 mb. Ook kun je hier een telefoon uitzoeken sinds kort. Gewoon jouw budget aangeven. En de website selecteerd een aantal telefoons voor je.

michelle___ schreef:FriesWytske schreef:Ik heb een samsung. En heb een abbonement bij Simyo. Ben voor 11 euro per maand klaar. Hiervoor heb ik 200 belminuten en 200 mb. Ook kun je hier een telefoon uitzoeken sinds kort. Gewoon jouw budget aangeven. En de website selecteerd een aantal telefoons voor je.
Dan ben ik met prepaid goedkoper uit.
Ik heb voor €15,- 3000mb en 50 belminuten.![]()
Nog €5,- erbij en je heb nog 500sms.
En ik heb altijd bereik. Zelfs op een mega druk strand, zoals nu.
.
wel wat aanpassing na altijd samsung te hebben gehad ...

zap schreef:Je bent dan toch niet goedkoper? Je betaald 15 euro + nog eens 5 euro voor smsen. Bij simyo is ts voor 11 euro klaar. Dan heeft ze minder, maar ze gebruikt ook niet meer.
Overigens is ze bij t-mobile prepaid voor hetzelfde als bij simyo (200 minuten (waar ook de smsjes uit gaan) en 300 mb) ook duurder uit.
En ik vind die prepaid net een simonly. Wordt automatisch verlengd en maximaal 30 dagen geldig (staat in de voorwaarden nu).
Dan kan je met die resterende €5,- altijd nog een telefoontje plegen.
En van niet bereikbaar zijn ga ik ook niet dood
. Ik zit thuis wel op wifi, maar verder nergens.
zap schreef:En het verbaast mij dus weer elke keer hoe weinig MB ik gebruik. Echt ik kom niet over de 200 mb heen per maand. En dan whatsapp ik veel, Facebook ik veel, haal mail binnen en bekijk Twitter. Nu heb ik 175 mb gebruikt van mijn 500. En dat is echt wel een gemiddelde bij mij. Ik zit thuis wel op wifi, maar verder nergens.
Maar als ts wil bellen, smsen en wil internetten is ze bij t-mobile prepaid gewoon duurder uit. Voor simyo is ze voor 11 euro of 15 euro klaar (met 500 mb). Bij t-mobile prepaid is het 100 mb voor 5,- en 350 mb voor 10 euro. Daarbij nog bellen en smsen is ook al 10 euro. Dan heb je dus 20 euro voor 350 mb, 50 min en 500 smsjes. Dan kan je toch beter 500 mb en 100 min/smsjes hebben voor 15 euro
Ik vind dat ik toch gewoon de mogelijkheid tot bellen en smsen moet behouden, en ik hoef er inderdaad geen 500. Maar je MOET gewoon kunnen bellen vind ik, en sms is altijd handig voor mensen die net als ik geen smartphone hebben haha.
michelle___ schreef:Ik zit ook alleen thuis of wifi, of bij vriendinnen, vriend of school.
Maar bij me paard, op stal in de kantine, onderweg op de fiets kijk ik ook altijd nog even. En facetime ik zo nu en dan ook op 3G, en dan gaat het wat harder allemaal.
Dus nee hoor, ik vind het juist lekker om niet overal bereikbaar te zijn! xSlvna schreef:michelle___ schreef:Ik zit ook alleen thuis of wifi, of bij vriendinnen, vriend of school.
Maar bij me paard, op stal in de kantine, onderweg op de fiets kijk ik ook altijd nog even. En facetime ik zo nu en dan ook op 3G, en dan gaat het wat harder allemaal.
Ik moet er niet aan denken constant wifi te zoeken, geef mij maar fijn 24/7 3G met in sommige gebieden (woon aan Duitse grens) 2G...
Ik heb laatst 2000mb verbruikt (€70 over abbo, hihihihi)![]()
Youtube is zo een mb vreter, heb liever 3000 mb en luister veel youtube/spotify dan dat ik zuinig ga doen hoor.

Heb me zuur gewerkt.
xSlvna schreef:haha ik ken het, mijn abbo loopt tot februari en dan kijken wat ik ga doen.
Instagram, spotify, whatsapp, facebook... vreet wel genoeg weg aan mb's, die 3000 heb ik dan toch echt nodig. Alleen dan kijken hoe ik dat doe qua telefoon, wil een sony maar die hebben prijzen zeg ik je