Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Batlow schreef:Ja alleen ik zit rond breda, dus dan gaan we naar rotterdam en daar in de binnenstad rijden omdat het daar allemaal veel drukker is en de wegen heel anders... Qua snelweg weg is het overal eraf en erop rijden, elk tankstation etc... legde ze me uit. Ik heb ook 2 lessen achter elkaar, samen 100 min. 50 min vind ik zelf ook te weinig zit je er idd net lekker in moet je stoppen en je op die manier meer
Batlow schreef:Toch veel mensen voor de 1e keer geslaagd. Ga ik ook gewoon moeten kunnen
Dus:
- voor het examen goed eten
- bij een foutje het zeggen en niet verbergen![]()
- en op een of andere manier rustig blijven haha
) en niet alleen je ogen.
Batlow schreef:Toch veel mensen voor de 1e keer geslaagd. Ga ik ook gewoon moeten kunnen
Dus:
- voor het examen goed eten
- bij een foutje het zeggen en niet verbergen![]()
- en op een of andere manier rustig blijven haha
Stuk snelweg gehad, stuk dorp, auto weer geparkeerd en klaar!
Batlow schreef:Ik wil ook echt heel graag niet nerveus overkomen. Wordt er tijdens je examen ook gezellig gekletst in de auto?

Overigens had hij wel gelijk, die fout heb ik nooit meer gemaakt! xMathilde schreef:Je moet natuurlijk niet constant je hoofd liggen draaien om overal naar te kijken. Maar gewoon bij kruisingen ed, wisselen van rijbaan. De plekken waar je moet kijken, duidelijk laten zien dat je kijkt, maar niet overdreven. Gewoon net doen alsof je goed weet waar je mee bezig bent en dat je de situatie onder controle hebt