Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) vind ik ook erg fijn! Cchanny schreef:Ik heb deze:
[ Afbeelding ]
Ik heb ze gekocht voor 10 euro geloof ik bij de Kwantum en bij de Mediamarkt hebben ze ze ook.
Die bass is geweldig
mlc schreef:Ik raad je in ieder geval af Beats te kopen. Vreselijke bagger dingen. Klinken op zich wel fijn, maar gaan ontzettend snel kapot. Ik heb een gratis paar gekregen bij mijn telefoon (en ook de oortjes van mijn broer die dezelfde mobiel kocht met dezelfde aanbieding, dus had uiteindelijk 2 paar oortjes)
Het eerste paar was binnen 2 maanden kapot, er kwam opeens geen geluid meer uit. Ik heb oortjes gehad van 2 euro die het langer uithielden!
Het tweede paar houd het al wel langer uit, maar vallen regelmatig uit elkaar. Moet ze dan weer in elkaar klikken. Tot nu toe doen ze het nog, maar als ze uit elkaar vallen, hangt het ene deel aan de snoertjes waardoor deze heel makkelijk kapot kunnen gaan.
Daarnaast, door het zogenaamd 'handige' knopje aan het snoer (hoe noem je dat? Er zit een aan/uit knop aan het snoer) gaat mijn iPod steeds ongewenst aan waardoor hij soms binnen een dag leeg is in plaats van 4/5 dagen.
Wat mij betreft dus echt flut oortjes. Het is dat ik ze gratis heb gekregen, anders zou ik al lang mijn geld terug gevraagd hebben.

tweakers schreef:Nu het toch wel belangrijkste van alles natuurlijk, hoe klinkt de CX400 II? Heel kort door de bocht: super! Hier kleeft wel een maar aan, het hangt er namelijk vanaf welke muziek je beluisterd. Je moet de CX400 niet echt zien als een ‘step-up’ vanaf de CX300 vind ik want ze zijn allebei heel verschillend qua geluid. De CX300 heeft namelijk een enhanced bass of zoals Sennheiser het zelf noemt ‘bass-driven soud’. Dit wil zeggen dat de bassweergave versterkt word door de in-ear monitors. En dat is, je raad het al, zeer aangenaam voor muziekgenres die rusten op een goede beat. Echter, luister je niet de hele dag rap of house muziek dan zul je je waarschijnlijk beter kunnen vinden in de muziekweergave van de CX400 II’s.
Volledige review: http://tweakers.net/productreview/10773 ... ision-(wit).html
Floor_x schreef:Sennheiser CX300II!!
http://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx30 ... 006413428/
Ik wil nooit meer anders!
Ze zitten super, vallen echt nooit uit bij mij.
Ik luister echt vanalles, maar vind de kwaliteit overal goed. Ze staan bekend om hun goede bass. Ik quote even een stukje van een of ander forum, dit is een review van de CX400 II maar maakt hier een goede vergelijking met de CX300 II. En deze review is dan ook de reden dat ik toch maar weer de CX300 II kocht:tweakers schreef:Nu het toch wel belangrijkste van alles natuurlijk, hoe klinkt de CX400 II? Heel kort door de bocht: super! Hier kleeft wel een maar aan, het hangt er namelijk vanaf welke muziek je beluisterd. Je moet de CX400 niet echt zien als een ‘step-up’ vanaf de CX300 vind ik want ze zijn allebei heel verschillend qua geluid. De CX300 heeft namelijk een enhanced bass of zoals Sennheiser het zelf noemt ‘bass-driven soud’. Dit wil zeggen dat de bassweergave versterkt word door de in-ear monitors. En dat is, je raad het al, zeer aangenaam voor muziekgenres die rusten op een goede beat. Echter, luister je niet de hele dag rap of house muziek dan zul je je waarschijnlijk beter kunnen vinden in de muziekweergave van de CX400 II’s.
Volledige review: http://tweakers.net/productreview/10773 ... ision-(wit).html
Ik zelf luister veel rock, house, r&b, hardstyle en rap. Maar ook bij meer jazzy nummers (Lana Del Rey bijvoorbeeld) merk ik geen mindere kwaliteit.
En nog even over beats, die vind ik echt niet goed... Als ik vergelijk met Sennheiser, je betaalt het driedubbele maar je krijgt er niks meer voor, juist minder!
Negerzoen schreef:Ben ik trouwens een van de weinigen die wel graag geluiden van buitenaf wil horen en daarom niet voor in-ear's kiest? :p Ik gebruik mijn ipod ook op de fiets etc. en dan wil ik het toch wel graag weten als er een auto aankomt..! Of als er iets omgeroepen wordt in de trein/bus etc.
Negerzoen schreef:Ben ik trouwens een van de weinigen die wel graag geluiden van buitenaf wil horen en daarom niet voor in-ear's kiest? :p Ik gebruik mijn ipod ook op de fiets etc. en dan wil ik het toch wel graag weten als er een auto aankomt..! Of als er iets omgeroepen wordt in de trein/bus etc.

Vind ze absoluut niet duur voor wat je ervoor terug krijgt. 
Oh en uiteraard mijn telefoon voor de muziek