Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
douchen wij beneden klinkt het bij hun alsof boven de wc wordt doorgespoeld in hun huis. Spoelen wij beneden door klinkt het alsof er bven gedoucht wordt. Lopen zij op de trap die aan de andere kant ligt horen wij voetstappen vanaf onze garage komen die weer aan onze andere kant ligt. Terwijl rechtstreeks contact geluid zoals tv of hond niet te horen is. karuna schreef:Choiix we hebben het traagst mogelijke adsl abbonement van 8 mb per seconde. Dus we kunnen wel sneller vanwege abbonement maar niet vanwege de fysieke lijn. Helaas eigenlijk.
En de koppen kunnen wel kwa ruimte op de schotel, alleen zijn er geen beugels meer voor te koop. Daarom hebben we destijds ook afgezien van een derde kop monteren voor astra 3. We hebben eerst een kleinere schotel gehad alleen die ontving in Lelystad de bbc niet storingsvrij genoeg. Het hele systeem hier is alweer heel wat jaren oud namelijk en in de tussentijd is er veel verandert in satelliet sterkte ed. Jij was nog een lagere school mensje toen onze schotel al hing.

waarom niet gebruiken als het kan. 

die andere aanbieder met 3 letters (K..) vind ik ook drie keer niks
enige waar ik tevreden over ben is Z.iggo, maar die is niet overal te krijgen
en te lfort tv telefoon zie ik genoeg ellende bij mijn vader. T ele 2 ellende bij mijn zus, en ga zo maar door. Vandaar losse vaste telefoonlijn met als back up een telefoon aan een touwtje die het ook doet zonder stroom, los internet en satelliet. Werkt eigenlijk altijd ook al is het misschien niet het goedkoopste zo. 
Ik vind wel altijd dat je voor hetgene moet kiezen wat jou het beste ligt, en als je daar dan wat meer of minder voor betaald, so be it.
Ik betaal zelf best veel, maar heb snel internet thuis nodig voor werk
(en ik werk bij Z.i ggo
)
snel internet, tsja mijn mannetje heeft het eigenlijk ook nodig soms ivm thuiswerken maar ja kan niet.
.

en dan woon ik in een nieuwbouwwijk
karuna schreef:Aha reclame maken, foei en dat als mod.snel internet, tsja mijn mannetje heeft het eigenlijk ook nodig soms ivm thuiswerken maar ja kan niet.
.
Ooit stort onze ontvanger wel in of hebben we helemaal niets meer in ontvangst. Dan moeten we de boel wel vervangen. Wij zijn wel blij dat het al zolang goed draait zonder problemen, zelfs de schotel is nog niet eens roestig na zoveel jaar trouw verbruik en een verhuizing.

wel zonde
en daar schrikken wij dan weer van omdat zij in de garage zitten.
herkenbaar
succes bij de fysio! En geen vliegende (hihi) schotels opvangen he
) 
Citaat:Ik begrijp het ook niet zo goed. Ik stel me voor dat er een pijp met diameter 15 cm maar de verdeelkast loopt, kan dus veel info doorheen, maar de laatste paar meter is maar 5 cm, dus hoe kan al die info daar dan goed doorheen? Of zie ik dat verkeerd?