Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ook hier een balkon. hier hebben we gewoon tegelvloer. ik heb altijd (veel te ) veel planten en bloemen op mijn balkon (gehad). in het najaar heb ik een heel deel weggedaan. het was te vol en hoewel ik het mooi vind was het ook gewoon te tijdrovend om schoon te houden. we hebben hier vooral in de droge zomermaanden veel last van stof en zand.

. Vriendjes-figuur en ik gaan binnenkort wel een housewarming geven, dus mssn kan ik dan wel 'dingen voor het balkon' vragen... 

heb voor nu blauwe druifjes, hyacinten en primula's

x_spekkie_x schreef:Leuk, een balkon topic! Zoiets zocht ik al, want het tuintopic gaat toch meer over tuinen () en dat verschilt nogal in mogelijkheden met een balkon.
Ik heb zelf een dakterras (3x6m) en zoek ook nog ideeën. Er staat al een tuinset en volgende week wordt mijn hangmat geleverd
[ Afbeelding ]
Maar foto's van andere buitenruimtes zijn altijd leuk voor inspiratie
Die plek hebben wij niet meer als de loungeset binnen is

. Ik ben dit jaar flink aan het kweken. Na de laatste nachtvorst gaat mijn balkon groen kleuren met eetbare dingen. Staan ook wel wat gewone bloemen hoor
. Tips en tricks zijn altijd welkom
[/quote]

Maar ik heb wel sinds vorige week mijn eigen kruiden geplant! Er begint zelfs al wat te groeien 
. Hoger gaat de flat niet. Daarom dus ook een mooi groot dakterras op het zuiden