Choiix schreef:Als je voor simonly gaat kijk dan even op die link van mij, goedkoper ga je het niet meer vinden (bij VF iig)
Maar hoe kom je als niet personeelslid aan die code?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
01San schreef:Kom je goed uit met 500 mb? Gebruik je dan als je thuis bent wifi?
Choiix schreef:Als je voor simonly gaat kijk dan even op die link van mij, goedkoper ga je het niet meer vinden (bij VF iig)
(voor mij september/oktober ongeveer) Liselot schreef:01San schreef:Kom je goed uit met 500 mb? Gebruik je dan als je thuis bent wifi?
Ik heb bijna overal wifi, thuis, bij mijn ouders, op mijn werk en bij vrienden kan ik over het algemeen ook wel inloggen op wifi.
Whatsapp en facebook veel, youtube kijken doe ik minder. Maar kom meestal niet eens boven de 300mb per maand

skyline schreef:Mijn abbonement loopt over iets minder dan 2 maanden af en ik was aan het kijken voor een nieuw abbonement
Ik heb nu voor 20 euro per maand 1024 Mb internet 250 belminuten of smsjes zelf maak ik eigenlijk alleen gebruik van internet en 50 belminuten.
Ik zit bij Vodafone en ik dacht mijn abbonement te gaan verlegen maar als ik die prijzen zie.![]()
Met telefoon 40/50 euro voor een abbonement waar je soms nog bij moet betalen voor een telefoon, zelfs een sim only is nog duurder en vaak met nog minder internet ook. En het is ook niet bepaald goedkoper bij concurenten zo als kpn/tmobile
Dit is toch niet normaal meer ???![]()
Iemand tips voor een leuk abbonementje wel incl telefoon ?
Verder heb ik gehoord dat Hollands Nieuwe heel goedkoop is