Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:03

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:09

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:11

Ja maar voor in de woonkamer vind ik hem een beetje te :+ Misschien voor in de keuken wel leuk. IK heb namelijk al zijn modelvrachtauto's ook al verbannen naar een andere kamer, uit het zicht :+
Alleen het model van zijn eigen auto staat nog op de buffetkast :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:17

Ik vind hem wel iets voor in de hal, of een werkkamer! Door de grootte is het natuurlijk wel lastig om er een plekje voor te vinden. Opvallen doet hij sowieso :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:22

Ja idd maar Arjan zou het liefst een foto behang van zijn eigen truck laten maken volgens miji :') Overal kom je er foto's van tegen. Heb ook zo'n lijst waar meerdere foto's in kunnen in de wc hangen. Hier iztten nog geen foto's in, moet ik nog uitzoeken, maar zag toch al dat hij er 1 ingedaan had :+
Van zijn truck uiteraard haha

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:33

Thnx Mootje! Den haag is goed te doen en hij is perfect voor in mijn witte slaapkamer :D

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:13

Jippie weer een nieuw topic. Ik post niet vaak maar lees vooral mee. Ben bezig met de slaapkamer een facelift te ge en. Paps heeft een dressoirkast gemaakt maar ik heb geen deuren voor die kast. Daar zoek ik nog een oplossing voor. Deuren laten maken is een beetje boven mijn budget.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:54

Op marktplaats kijken! Of voor een kastje van dezelfde maat, dat je die deuren gebruikt of misschien dat er deuren op staan?!
Een gordijntje of rolgordijntje is wel een oplossing, maar of het ook leuk is?! :P

lolleke, ik ben wel heel benieuwd naar jullie nieuwe huis!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:58

Nooit van de Woonexpress gehoord, ze hebben wel leuke dingen zo te zien :j Vooral sommige kussens uit de folder :)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:17

Kwam per toeval uit bij dit topic, leuk zeg.
Ik heb laatst mijn woonkamer een hele metamorfose gegeven, de muren opnieuw geverfd van opvallend paars naar heel subtiel licht lila. Was mijn oude meubels ook moe en heb besloten om ze te white-washen en dat is aardig leuk gelukt al zeg ik hetzelf :D
Van de week mijn nieuwe gordijntjes opgehangen, had hele donkere grijze en nu hangen er witte,daarna nog wat leuke kussentjes voor op de bank gehaald het ziet er nu zo anders en licht uit, ben helemaal happy nu.
Nu is mijn keuken en slaapkamer aan de beurt :P

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:20

Kom maar op met foto,s melanie_h :o ..., ben erg benieuwd naar de woonkamer metamorfose .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:53

Oja, vooral voor én na foto's! :D

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:31

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:39

Mooi hoor, komt veel meer "bij elkaar" zo :j

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:40

mooier! Ik mis wel een paar honden?

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:49

Dank jullie, Ik vind het zelf ook veel beter vooral de meubels die ik met white wash gedaan heb vind ik erg leuk geworden. Had niet gedacht dat me dat zou lukken. Was begonnen met de eetkamertafel met de gedachte als het mislukt hebben we een reden om voor een nieuwe meubels te gaan shoppen :D

En haha de honden heb ik nog allemaal en het zijn er ondertussen 7 :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:52

Super leuk!! Ik zie niet goed de nieuwe kleur van je meubelen, maar ik vind vooral je kist salontafel geweldig!! (en je bank troudens ook :D )

(7 honden?? :wow: )

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 07:08

MamaMiesje schreef:
Mooi hoor, komt veel meer "bij elkaar" zo :j

Helemaal mee eens .... :j

Pfieuww 7 honden in huis ....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 08:28

is mooi geworden Melanie, veel harmonischer kwa zicht :j

en idd 7: wow
ik ben al blij dat we met dat ene projectiel het huis heel houden :D

en om honden in huis on topic te houden, ik ben benieuwd of er mensen met goeie ideeën zijn wat betreft bench in huis, zonder dat je tegen die kooi aan zit te koekeloeren...
wij hebben sinds kort de bench weer in huis ivm Hondlief die zich niet kan gedragen als wij thuis zijn en er mensen over de vloer komen (hysterisch blij,) terwijl als diezelfde mensen binnen komen als wij niet thuis zijn, hij ze heel normaal kan begroeten :?
nu is de bench ook nog flink aan de maat , want hond is 50 kg rottweiler...
crea ideetjes welkom... vind het tot nu toe in ieder geval lastig, want het moet niet te gesloten zijn :n
dat vind hond echt niet prettig

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 08:50

De bench in een andere kleur spuiten en er een leuk kleed/kussen in leggen die bij de rest van je interieur past?

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 08:59

Ik zal wel eens een nieuwe foto maken van de meubeltjes in het licht. :j
Tja en wat betreft die 7 honden, we fokken en showen hobbymatig schnauzers en de oudjes die blijven gewoon, heb er wel ook nog 3 bij mijn ouders zitten en mijn schoonzusje heeft er ook nog eentje. zo kan iktoch verder, maar heb ik ze zelf niet in huis anders worden het er wel heel erg veel.
Moet wel zeggen dat dit echt de max is :+

Sonja, Tja die benches is idd wel een goeie. Ik ben er ook nog niet echt uit hoe we dat gaan oplossen. Ik heb een aparte "achter" kamer waar ik de benches heb staan van de honden. Ik heb nu 4 benches staan en dan wat mandjes in die kamer. daar zitten ze dan ook als ik werken of weg ben zodat ze niet door de hele woonkamer kunnen bonjouren _-:( }>
Ik wil van die kamer ook nog een mooie kamer maken, maar dan komt ook het probleem benches weer naar voren. Heb al zitten nadenken wie er eigenlijk geen bench meer nodig heeft en in een mandje kan slapen dat scheelt weer 2 benches.Maar dan zit ik toch nog met 2 benches en een stuk of 4 mandjes die ik kwijt moet :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:15

hihi, dan valt 1 bench wel mee...sja, we willen hem wel in de kamer houden want zoals het een echte rottweiler betaamt zijn zijn mensen zijn alles ... wil hem het niet aan doen hem apart te zetten, tis ook de bedoeling dat het tijdelijk is, maar meneer is nogal langzaam/hardleers op sommige vlakken...sociaal gedrag in de zin van , blij zijn betekend niet dat je iedereen omver moet kegelen en te pletter moet springen , is erg lastig voor hem :+
dus tis maar afwachten hoe tijdelijk het is en mettertijd komt er weer een pup bij...dus dat zijn dan al weer twee benches, want kans dat bench voor deze kerel ook weer nodig is ivm , laat de kleine met bench en al met rust, ook weer erg lastig voor hem zou kunnen gaan zijn...zijn enthousiasme gaat nog wle eens met hem aan de loop ;)

maja, dan dus twee benches in stijl...misschien toch daadwerkelijk een kast bouwen met is van gaas.hekwerk panelen er in verwerkt... of de trapkast ombouwen met deuren in de voorzijde ...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:22

Hier binnenkort weer nieuwe foto's, ben net gebeld dat onze nieuwe bank volgende week donderdag geleverd wordt (Ikea Ektorp) met poef, dus zodra die in elkaar zit en een en ander netjes is dan plaats ik ook weer foto's :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:27

Stille mee lezer :o

Bench probleem :
Wij hadden een leuk kleed over de bench, zo was ie wel wat prominenter aanwezig maar dan kun je er evt wel wat opzetten een schaal met wat plantjes oid.
Dit idee http://i287.photobucket.com/albums/ll13 ... 2Small.jpg
Tralie werk spuiten en of schilderen in de gewenste kleur noem maar op.
En een leuk kussen en of kleed wat ook bij het interieur past zo word het geheel mooier.
Wij hadden trouwens ook een stuk oud tapijt onder de plaat die op de bodem ligt dan maakte de bench ook geen kabaal.

Via google afbeeldingen kun je een hoop leuke ideeën vinden.
Zoektermen : bench pimpen oid

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:30

Maar voor zover ik begrijp is de bench alleen noodzakelijk voor bezoek, of niet? Dan zou ik er voor kiezen om hem alleen tevoorschijn te halen als je bezoek krijgt.
Melanie, Wat een verschil, erg mooi is het geworden :j