Ik snap dat echt niet. Die dingen zijn zo kwetsbaar. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik snap dat echt niet. Die dingen zijn zo kwetsbaar.
Ben een mietje
karuna schreef:Geryon die van mij is niet rood hoormaar zilvermetallic plastic met reserve wiel achterop en open dakje.
![]()
Blits ding, al zou mijn voorkeur zelf uitgaan naar de franse Aixam. Groter, degelijker, veiliger en in Frankrijk veel gebruikt als bijna normale auto. Maar ze trillen me teveel.
waarbij je met optrekken de neiging hebt mee te gaan trappen. Maar ik kom overal. Veilig, droog en bij vermoeidheid in een rustig tempo op het fietspad. En ik kan erg veel meenemen. Veel scholieren zijn vaak jaloers of willen een lift als ik ze inhaal.
Maar dat had ze snel onder de knie. Het heeft haar veel meer vrijheid gegeven en het is vele malen veiliger. Ik vind dat ze zich heel netjes gedraagt. Ze probeert goed mee te komen met de rest van het verkeer en niet als een enorme stoorzender alles op te houden zonder dat ze er hard mee crosst. verder neemt ze waar het kan de b-routes.vuurneon schreef:hamsterfan schreef:Mijn vriendin heeft z'n autootje (oke de hare kan toch wel rond de 70, maar mag eigenlijk niet) maar ik moet zeggen dat ze netter rijd dan sommige bestuurders in gewone auto's die ik soms zie hoor.. Maar dat is ook afhankelijk van de persoon die er in rijd natuurlijk + Dat ik ook altijd mee kijk, gewoon omdat ik dat fijner vind en is voor haar soms ook prettiger, Twee zien toch meer dan een
. Rijd dus om de week mee als het regent en het is echt wel heerlijk om soms niet te hoeven fietsen zoals dagen als vandaag (oke ik moest gewoon fietsen vandaag maar toch
) waarop het keihard regent en het koud is. Op het fietspad mag ze niet, maar op snelwegen en N wegen volgens mij ook niet.
Als zij met die snelheid de macht over het stuur verliest en een ongeluk veroorzaakt blijft er weinig van dat bakkie over (en de inzittenen) Ik hoop wel dat ze dat beseft.
. Het is niet zo dat ze asociaal of hard rond rijd, dat zeker niet
, maar ze zijn wel heel handig en een stuk warmer dan een scooter ,
http://www.youtube.com/watch?v=lbUZw8cXS-U 
?Ja,je wordt wel nat door regen maar je trapt je niet meer suf.
hahaha nee die rijden nog net niet over de stippellijn in het midden van de weg
hahaha 

funnyhorses schreef:Kun je niet beter een electrische fiets kopen?Ja,je wordt wel nat door regen maar je trapt je niet meer suf.
![]()
Die 45km karretjes zijn soms echt een doorn in het oog in het verkeer.![]()
Hier ook op een 80km weg,voorop een 45km karretje en daarachter een rij vrachtauto's.En denk maar niet dat opa of oma ook maar iets naar de kant gaan zodat ze ingehaald kunnen worden hoorhahaha nee die rijden nog net niet over de stippellijn in het midden van de weg
hahaha

Hele files veroorzaakt het als het druk is. M3lisss schreef:Verder zou ik het ook zeker gedaan hebben als ik de kans had toen ik jouw leeftijd had. Schurft aan wat anderen denken!