gaat even mee volgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sharani schreef:Met pallets kun je heel leuke meubels maken voor heel weinig geld. http://www.pinterest.com/grayceesgrandm ... g-pallets/

Vooral op marktplaats!lotte_horses schreef:Bedankt voor de tips die jullie al hebben gegeven.tamary schreef:Hoe je hout er uit ziet zegt niet alles, keertje schrapen/prikken met een schroevendraaier en kijken of het enkel een keertje nat geweest is of al flink weggerot. Met optrekkend vocht (en dat zal je echt hebben/krijgen) wil je niet zo op de grond zitten, zelfs niet op een matras of kussen. Pallet er onder (soort japans bed effect) helpt al een boel, wel pallet schilderen/beitsen ivm het vocht. Qua isolatie zal je een soort moeten gebruiken die geschikt is voor vochtige ruimtes en daaroverheen iets van multiplex maken zodat je het kan schilderen en het niet stuk gaat.
Dankje voor de tip, dat zal ik eens uittesten! En Dat pallet is ook een super idee!
Of potten met rijst/zout. soesita schreef:Hee Lotte, daar stoot ik ineens op jullie project; daar had je me nog niks van laten weten!![]()
Wat een cool idee en wat hebben jullie al hard gewerkt! Vanaf nu kan het alleen maar leuker worden volgens mij. Je ziet het dan beetje bij beetje groeien. Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.
Hebben jullie alles echt zelf gedaan? Knap!
Volgens mij heb jij helemaal geen tijd om donderdag te komen rijden.

, heb er echt zin in!

lotte_horses schreef:WOW wat ben jij creatief denkend!
Sommige dingen zijn idd al weg, maar bv de rieten mandjes gaan we wss wel hergebruiken!
Bedankt!
Dank je.
Ik heb er een hoop complimenten over gehad. Sharani schreef:Sonja vR: wat jij zegt over asbest klopt echt niet. 1Vrijkomende vezel kan al problemen veroorzaken. Nu bevatten de platen niet zoveel asbest en is het gebonden, dus de kans dat je een vezel inademd is niet heel groot maar het kan wel.
Ts: wat een leuk project! Ben benieuwd hoe het wordt. Met pallets kun je heel leuke meubels maken voor heel weinig geld. http://www.pinterest.com/grayceesgrandm ... g-pallets/