Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kost praktisch niks volgens mij was ik 59 euro kwijt en de auto kwam met vlag en wimpel door de test.
kon hem met winst verkopen niet zoveel hoor 750 euro maar, toch aardig wat want verdien ik niet in een dag.

Mallow schreef:Iemand ervaring met de suzuki swift?
Top auto nooit iets mee aan de hand geweest. We hebben ze wel iedere keer verkocht. ingerolen nadat er 100.000 km mee was gereden.
) tegen een Citroen C2 ook alleen maar ellende gehad
en dan nu mijn alto prima goed auto'tje niet duur en doet het ondanks dat het een 3 cilinder is prima op de snelweg..
Moet stiekem wel lachen om jouw bericht. Eigenlijk zijn alle auto's dus wel goed 
Seat Leon staan erom bekend dat ze na een jaar of 6/7 een zwembad hebben op de vloer...
ik ben zelf maar klein en kan gewoon net niet genoeg zien voor mijn gevoel. Zeker door die dikke afsluitingen tussen voorruit en zijruit. wwillemijn schreef:WiskyBokjes schreef:Toyota Yaris is een super fijne auto en de kosten vallen volgens mij heel erg mee
De Volkswagen UP raad ik enorm af (sowieso Volkswagen).
Waarom raad je de Up! af?
Heb zowel een yaris (privé) als een Up!(Lease). En vind ze beiden heerlijk rijden.
). Als de zon schijnt, dan reflecteert het heel erg op het dashboard waardoor je af en toe bijna wordt verblind.. Nee ik vind het een waardeloze auto..