Tassen gezien,vond ze wel leuk opzich, niet leuk genoeg. Wel een superleuk armbandje gezien maar die hadden ze niet meer in de goede bling kleur. Ga morgen bij een andere action kijken
Ben er ook weer bij Vind die spaghetti topjes echt zo fijn zitten!
Troelaatje
Geplaatst: 11-09-12 22:04
hier nog een action-fan! ik kom er regelmatig en kom eigenlijk zelden met lege handen naar buiten.. zie daar idd ook vaak dingen: ooeh! handig op stal! en heb ook al een collectie spaghetti-topjes.. die rubber borstel is een mega-uitvinding en de sliertjeshandschoen werkt ook prima.
dus even een stipje hier! voor meer goede ideeen.
Anoniem
Geplaatst: 11-09-12 22:17
Ik heb even geen centjes voor de action , en als ik kijken ga wil ik alles meenemen
Heb gelukkig 2 bakken onder mijn bed van de action , stilt de honger
merel_gomez
Geplaatst: 11-09-12 23:02
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga denk ik donderdag of vrijdag weer langs om even te snufffelen! Zag op de site hele leuke decoratiespullen zoals een olifant en een paard. Verder zijn de topjes en vestjes fijn en ik zweer bij de thermo leggings!
Hier ook een fan! Van het weekend even heen voor insteekhoezen, want na 4 jaar heb ik nogsteeds niet de ernorme stapel aan handleidingen van mijn huis geordend En nog een paar luchtverfrissers met van die stokjes, die waren laatst helemaal op...
Jeetje wat gaat die nieuwe topic al weer hard zeg! Ik ga vrijdag even weer langs, heb wat schoonmaak dingen nodig en moet toch maar eens naar die spaghettitopjes gaan kijken, jullie zijn zo enthousiast!