(
Wij kunnen samen een duetje zingen......
Het is erg jammer dat ik er geen filmpje van kan maken...)Moet ik toch nog eens een keertje goed kijken bij de Intratuin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met een zak geld 

, maar ben net een mooie prijs overeengekomen voor twee geweldige kastjes:
Mootje schreef:Dan moet je wel een geëgaliseerde vloer hebben en niet in een appartement wonen![]()
Die laminaatvorm heb ik wel eens gezien bij Eigenhuis&tuin geloof ik!
en haak hier even op in.

Kentaro schreef:Ik ben er ook absoluut niet goed in hoor...Maar heel misschien toch een keer de stoute schoenen aantrekken en de boven buren eens aanspreken?! Voor hetzelfde geld weten ze helemaal niet dat het bij jou zo overkomt en doen ze er iets aan!?
en ik ben echt een vreselijke miep en wil dus niet stotterend aan hem vragen of hij zachter wil doen 

M'n vriend hem op een gegeven moment aangesproken. Die gozer had echt geen idee dat het voor ons zo storend was! (heeft hem er ook bijna nooit meer neergezet!)
Dat was wel anders toen de buurvrouw nog een vriend had
Ik speur ook al de hele dag op marktplaats
Zoek nog een leuk kastje voor in de hal en heb al gezien dat er genoeg te koop staat. Moet ik eventueel dan zelf nog even in de gewenste kleur schilderen, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Geen 1 avond thuis en bijna elke avond alleen maar lastige verhalen over hypotheken aanhoren en daar dan vervolgens ook fijn over dromen

beetje apart typeje maar we kennen hem persoonlijk en zijn zwager is een van mijn vriends beste vrienden. Klein dorp dus ons kent ons en hij had heel veel verschillende mogelijkeden voor ons uitgezocht waaruit we konden kiezen, heel fijn was dat.
Mijn hele salaris en een groot deel van arjan zijn salaris blijft nog over.