Ik ga hem morgen halen bij de phonehouse! Kijk er al wel naar uit. Heb nu de eerste S van samsung, is altijd goed bevallen maar is wel toe aan vervanging en mijn abo mag ik toch verlengen. En de S3 vind ik wel mooi. Ik hoorde ook dat hij groot is, maar mijn moeder heeft de HTC one X en die is even groot als de S3 en het valt wel mee. Wel even wennen in het begin.
Ik ga mijn S inleveren en dan kan ik dat geld gebruiken voor de aanschafkosten van de S3. Ik neem een Tmobile smart plus 300 abonnement. Is ook best betaalbaar en eerste jaar helft van de prijs.
Nou dat scheelt alweer een hoop dat hij niet gelijk aan diggelen ligt als je hem een keer laat vallen
Mijn bestelling is geplaatst nog een week tot anderhalf en dan kan ik er ook mee spelen en hem van binnen tot buiten onderzoeken Zit nu trouwens op mijn ipod te typen en merk wel dat ik het niet vervelend zou vinden als hij een slagje groter zal zijn. Veel mensen vinden daar het nadeel van dat je hem niet goed met 1 hand kan bedienen, maar ben dat toch al gewend van mijn blackberry. Met dat ding typ ik altijd al met 2 handen en nu met mijn ipod (als ik hem overdwars heb) ook. Neem aan dat je met de S3 ook overdwars kan typen?
Loversyl, nu al 3x laten vallen . Maar wel fijn te weten dat ie tegen een stootje kan. Ik vind het tot nu toe al een super telefoon. Retescherp beeld en reageert heel snel. Internet is ook supersnel. Wel wat gadgets die iets te hoog voor mij gegerepen zijn . En groot maar daar wen ik vanzelf wel aan. Nu nog een hoesje.
Ja hoesje is een rampXD ik wil een lederen maar die zijn er nog niet, want die er zijn vind ik niet beschermend genoegXD. Ja hij past dus wel in mn broekzak maar niet in mn blazerzakje, daar was hij dus 3x uit gevallen
Yes! Heb hem hoor, ook al goed bekeken. Ben er super blij mee. Lekker snel, alles start goed op. Zometeen nog even kijken hoe die zich houd bij het draaien van 'zwaardere' spelletjes. Maar zeker zijn geld waard!
Voor een hoesje, kan je trouwens ook kijken voor een HTC one x hoesje. Mijn moeder heeft vandaag voor haar HTC een nieuwe gekocht en mocht ik haar oude leren hebben en daar past hij prima in! Dus ik ben super blij. Helaas eerst nog even studeren voor mijn aankomende tentamen voor ik ermee verder mag spelen.
Ik heb de SIII vandaag ook gehaald!!! Abonnement verlengd voor 2 jaar en heb nu 160 belminuten, 1G internet, onbeperkt smsen en de eerste 6 maanden gratis!!! Ik vind de telefoon wel groot, maar ik vind dat erg fijn. Lekker groot beeldscherm om te bokken . Ik ben nog alles aan het uitpuzzelen, maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt:
Als ik whatsapp- of facebookberichtje krijg, trilt (+geluidje) mijn telefoon en wil ik kijken wat ik heb ontvangen, maar dan staat er niks in het scherm? Bij mijn I-phone zag je dan een eentje staan bij facebook of whatsapp. Dan moet ik zelf maar uitpuzzelen of het een appje is of iets anders.
En is dat blauwe knipperlichtje standaard aan??? Ik vind ook dat er een erg beknopte uitleg bij zit...
Links bovenin zie je een soort - (minteken), schuif die naar beneden en je ziet dat er meldingen zijn, daarop klikken en je gaat er vanzelf heen. Je kan in instellingen aangeven welke LEDkleur hij aanzet als er een melding binnenkomt. Heb em ook sinds gisteren, zat er eigenlijk niet op te wachten, want ben ERG tevreden met mijn iPhone 4. Nu toch lekker spelen, en ik zie dat ik in 24 uur al 200 mb heb vergooid, morgen maar gauw aansluiten op WIFI netwerk hier. Ik heb trouwens donderdag mijn T-mobile abonnement verlengd, en vrijdag werd de foon al op werk afgeleverd. Ik vind internet een stuk trager dan met de iPhone. Touchscreen is heel gevoelig, erg tevreden mee. Ik erger me er wel aan dat er tig applicaties standaard op de achtergrond draaien en dat je die standaard applicaties (bv Google+ niet kunt wissen).
Thanks!!! Dat van die LEDkleur had ik uitgevonden, maar nu weet ik ook hoe ik meldingen kan bekijken . Dat van die applicaties vind ik inderdaad ook irritant!
Hij klinkt geweldig , helaas loopt mijn abo nog even ... januari geloof ik en kan 3 mnd tevoren verlengen bij TMobile . Led lampje fijn , had ik eerder op mijn XPeria X10 ook maar die overleed helaas door oververhitting tijdens laden , kreeg nadat ik hem 2 x opgestuurd had een nieuw toestel van TMobile Qua service en dekking ( woon tegen Belgische grens) ben ik meer dan tevreden over TMobile , had eerder ook vodafone en kpn maar deze waren telkens op belgische masten bezig ... Wil ook de S3 heb nu Splus
Ik moet nog 3 weekies en mag dan verlengen. Ga ook voor de S3. Hoor er goede verhalen over.
Hopelijk houd mijn BB het nog 3 weken vol. Hij is namelijk about to die.
Zinzi_jewel
Geplaatst: 06-06-12 14:42
odenxia schreef:
Ik moet nog 3 weekies en mag dan verlengen. Ga ook voor de S3. Hoor er goede verhalen over.
mag jij geen.3 mnd van te voren verlengen ?.
loversyl
Geplaatst: 06-06-12 14:56
Zinzi_jewel schreef:
odenxia schreef:
misschien is het 3 weken voor de 3 maanden
KootMiraDrum
Geplaatst: 06-06-12 16:38
loversyl schreef:
applicaties op de achtergrond kan je wel verwijderen hoor
Ja, en als je daarna kijkt staan ze allemaal weer aan...
odenxia
Geplaatst: 06-06-12 21:57
loversyl schreef:
Zinzi_jewel schreef:
misschien is het 3 weken voor de 3 maanden
Precies haha
kYliieJ
Geplaatst: 07-06-12 10:15
Ik ben me gisteren rot geschrokken.
Heb nu de samsung galaxy s 3. In de winkel hebben we gekeken naar mijn internet gedrag en belgedrag. ik zit al 2 jaar rond de 200-250 mb per maand en nog geen 100 belminute. Voor safe gespeelt en 500 mb en 200 belminute. Gratis smsen. en gratis bellen naar vodafone nummers.
Nu heb ik de telefoon donderdag middag en nu heb ik nog ma 170 mb over! Ik heb 1 programma op rtl gemist gekeke en whats app gedownlaod en nog 4 apps ofso. Nu zet ik hem op wifi dus hoop dat ik nu meer mb bespaar. Als ik kijk in het gegevensgebruik is er 231 mb gebruikt om apps te verwijderen. totaal geen idee wat dit is, bij vodafone winkel weten ze het nu ook niet. Ik ben dus nog niet zo blij met de telefoon. Heb nu ene abbo van 50 euro in de maand ( wel eerste 6 maanden gratis ) maar ik heb geen zin om iedere maand meer geld bij te leggen voor mb's die de telefon verbruikt met apps verwijderen.