Geen idee, ik heb ze bij de dumpwinkel hier op de hoek weg. Ze hebben ze nog in het zwart, die wil ik eigenlijk in de badkamer. Moet alleen manlief nog even overhalen...
Sammyy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-12 17:11
Mooi behangetje op de laatste foto!
Ik heb ondertussen wel al 1 tekening opgezet, en 1 muur donker blauw geschilderd, en daar wolken met een paar regendrupjes op gemaakt. Verder nog niet heel erg veel puf gehad om iets te doen. Ben zooo moe de laatste tijd
Zal ff kijken voor een foto!
Sammyy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-12 17:17
Geen heel duidelijke foto, maar het geeft een beeld
Ik heb vandaag de verhoger van de cosleeper afgemaakt. Ons bed is heel hoog, en hij moet voor de kraamweek natuurlijk nog hoger, dus moest er een verhoger onder komen .
Met kantpatroon erop gestempeld dus . Vind hem zelf wel erg leuk geworden, weer eens wat anders . Niet overal even netjes, maar goed, het is handwerk hè ?
Leuke ideeen heb jij toch altijd Rinske! Super mooi
Je moet bij ons ook niet van dichtbij de muur bekijken hoor hihi. Hij is niet helemaal egaal ( soort van bultjes zeg maar ), maar ook de verf heeft niet overal even goed gepakt. Maar na 3 flinke lagen donkerblauwe verf, vond ik het wel prima eigenlijk
eroslover
Geplaatst: 07-11-12 13:38
Ben niet zwanger maar vind de kamertjes die langskomen wel heel leuk. Vraagje aan de bokkers met baby's of kleine kinderen. Wat betaal je nu voor een beetje babykamer?
125- aan meubels, 2e hands, verder paar rollen behang en beddegoed ed van de hema. Kan het zo duur maken als je zelf wilt zijn hele leuke 2e handse kinderkamers te koop voor leuke prijs
Gister kwam mijn vriend met een foldertjevwaar kamertjes instonden en toen schrokken we idd vd prijzen, maar heb nu inderdaad gezien dat het ook anders kan.
AaronYve
Geplaatst: 07-11-12 17:09
@ rinkse, wauw, lekker crea bezig zeg! Maar hoe ziet het er in zijn geheel uit?
Ik heb zojuist mondeling een afspraak gemaakt om een mooi licht roze Malm kastje van de Ikea ( 3 lades ) te gaan halen. Voor €15,- Die komt dan bij mijn dochter op de kamer want die wilde heel graag een roze kastje toen ze hoorde dat we er nog 1 moesten kopen. En dan gaat haar kastje, een witte, op de baby kamer De gordijnen hangen, de muur is geverfd, bedje staat, dan nog het kastje en dan kan ik echt beginnen alles helemaal klaar te maken Joepie!
Oww ik vind het echt leuk om hier kamertjes te kijken! Ik ben niet zwanger en heb voorlopig nog geen plannen maar wat verheug ik me nu al op het kamertje inrichten haha