Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:Mri schreef:waarschijnlijk Nespresso (schat ik zo)
dan kan ik haar de hand wel schudden, drinken het ook maar vind het wel vele malen lekkerder
Bellatrix schreef:Yv_ schreef:Jeetje, ik sta echt te kijken van die bedragen zeg. En dan kunnen jullie gewoon elke dag een lekkere maaltijd voorzetten? Ik ben 80/90 euro per week kwijt, voor 1 persoon en 2 katten (wel incl sigaretten).
Ik heb €50 per week voor 1 persoon en 3 katten.En ik rook en drink niet.
Christiene schreef:wasmiddel zie ik er vaak bij staan... ik doe wel een jaar met zon pak wasmiddel... gooi ik er dan zo weinig in..
ik en alleen maar me werk kleding plus ondergoed gooi ik elke dag in de was.. heel soms de broek niet.
wat ik s avonds aan heb draag ik langer.
sinds tijdje gebruik ik wel zon fles met dat geurige vloeibare spul.. ruikt de was frisser door.
Dav schreef:Met een kudde paarden die soms de da rekening weten te spekken en plannen om een nieuwe paardenstal te bouwen met allerlei toeters en bellen dan is het wel noodzaak om goed op te financieën te letten.
(al eten we er niet minder om)
stef schreef:kleinvosje schreef:Stoppen met roken is de allergrootste tip, maar is een beetje flauw natuurlijk!
Je boodschappen bij de Lidl doen scheelt ook al erg veel, wat jij nu voor 2 personen per week kwijt bent, geef ik uit voor 4 personen.
Ik shop voor 50 euro bij de Aldi (incl sigaretten) en 20 bij de c1000.
Incl rookwaar en dierenvoer vind ik 70 euro echt niet veel
Wat ik ook doe, ik schil op woensdag aardappels, altijd wat meer, en die bak ik dan vrijdag op.
hestejente schreef:Ik denk dat ik hier maar eens mee ga lezenBen gemiddeld 35 euro per week kwijt voor boodschappen, voor mijzelf en 2 katten.
Overigens heb ik wel eens een paar weken van 5 euro per week boodschappen moeten doen (voor mijzelf, dieren hebben er niet onder hoeven lijden) en ik ben benieuwd naar tips