Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu nog een leuke aromabrander zoeken! Ben zo kieskeurig..

Heb er voor mezelf 6 en voor m'n moeder 5, die vind het vast ook lekker. Nu nog een aromabrander zien te vinden.

Nell_ schreef:Vandaag mijn aromabrander en geurtjes binnen gekregen![]()
Hij staat al aan, en zelfs door mijn verkoudheid heen ruik ik hem!
Heb er nu vanille inzitten, en heb ook romantic, christmas, very delicious, babylotion en blossom.
Breghje schreef:Geen idee, ik ga mijn eigen brandertje gebruiken, die is wel wat ruw van binnen maar misschien dat de waxjes ook branden als er wat water onder zit ofzo?
Breghje schreef:Nell_ schreef:Vandaag mijn aromabrander en geurtjes binnen gekregen![]()
Hij staat al aan, en zelfs door mijn verkoudheid heen ruik ik hem!
Heb er nu vanille inzitten, en heb ook romantic, christmas, very delicious, babylotion en blossom.
Wanneer had jij besteld? Ik zit er ook om te stuiteren maar ik moet vanmiddag weg, had het gisteren eigenlijk stiekem al gehoopt te hebben...

Nell_ schreef:Breghje schreef:
Wanneer had jij besteld? Ik zit er ook om te stuiteren maar ik moet vanmiddag weg, had het gisteren eigenlijk stiekem al gehoopt te hebben...
Ik kreeg hem 2 dagen na het bestellen
Hopelijk zijn mijn buren thuis.
Solis schreef:Breghje schreef:Geen idee, ik ga mijn eigen brandertje gebruiken, die is wel wat ruw van binnen maar misschien dat de waxjes ook branden als er wat water onder zit ofzo?
Ik las een tip over dat je je melts goed in een oud waxinelicht bakje kunt stoppen zodat je niet hoeft te peuteren om hem er weer uit te krijgen. Degene die je dan onderin zet levert weer het nieuwe bakje voor de volgende melt![]()
Heb ook bij PureSoap besteld, zit nog te wachten.. heb ook wat andere dingen dus las al dat het dan wat langer kan duren.