Iemand een idee of je dat touw voor een paar euro ook kan gebruiken voor te longeren? Of is dat geen slim idee.. Dacht het wel is hier gelezen te hebben.
Ik zal binnenkort het haarserum eens even proberen.. en de wollen inlegzooltjes klinken ook wel aantrekkelijk... en zon kapstokje is ook wel handig voor alle halsters, touwen en longeertouwen.. Wist van veel dingen niet eens dat ze dat hadden! Maar wel ideaal, hartstikke goedkoop daar !
alweer een topic vol gekletst hahaha grappig, vind het wel leuk om de acties hier bij te houden. ik wilde vanmiddag even gaan maar mn mannetje komt later thuis dan verwacht dus helaas...
brrr, ik had laatst in de krant gelezen dat de Action hier in het dorp de huur heeft opgezegd van het pand waar ze nu vertoeven. omdat dit te klein wordt.... ik zou niet weten waar ze dan heen gaan verhuizen, dadelijk heb ik geen action meer in het dorp!!!aiaiaiaiaiai! (wel beter voor mijn bankrekening misschien;-) )
Ontdekte gewoon een Action in het dorp hier. Net geopend volgens mij! Was hartstikke druk!
Heb twee fleece vesten, sokken, parkeerschijf, luchtverfrisser voor in de auto en n flesje cola , was €17! Ga de volgende keer op zoek naar die lederdoekjes. Maar het was nu behoorlijk druk en had niet zoveel tijd dus had geen tijd om er naar te zoeken.
Vond het strooizout niet zo goedkoop, 0.35 per kilo, 3.50 per 10 kilo dus, 7.00 voor 20 kilo, dus ongeveer E9.00 voor 25 kilo even duur als bij de groothandel. En dan heb je dus een grote emmer in plaats van 25 zakjes
Suusie22
Geplaatst: 03-11-11 17:04
d0nnaa_dan schreef:
Vond het strooizout niet zo goedkoop, 0.35 per kilo, 3.50 per 10 kilo dus, 7.00 voor 20 kilo, dus ongeveer E9.00 voor 25 kilo even duur als bij de groothandel. En dan heb je dus een grote emmer in plaats van 25 zakjes
oke, dus hoef ik niet speciaal daarvoor naar de action XD
Mooie OP weer! Blinq rubber borstel is volgens mij maar €1,99
0,99 zelfs, als ik het goed heb.
tisby
Geplaatst: 03-11-11 18:17
Joepieeee het volgende topic! Ik ben fan van de thermokniekousen en ga dit weekend een touwhalster knopen met dat gele touw! Leuk gemaakt, de openingspost! O enne, kon bijna het hele lijstje aanvinken....
Ik zag vandaag strooizout bij de lidll,maar weet niet meer wat het kost.
Zidore
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-11 18:54
Thnx allemaal!!!!
Zoals ik al eerder aangaf had ik niet alle prijzen als jullie hier de correcte prijzen willen noemen neem ik die in de volgende OP mee ook evt. aanvullingen of beschrijvingen kun je hier kwijt zodat de volgende OP er perfect uit komt te zien
in de OP stond eerst aarserum maar even een mod ge-pb't met de vraag of dat aangepast mocht worden