HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rayoow

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:12

Hallo,

Ik heb de HTC desire Z besteld
Hebben jullie ervaringen met deze telefoon? goed slecht?
ik neem er een 2 jarig abbonoment bij van T-mobile met gratis internet...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:17

Xono: had met met mijn sony ericsson ook :+ kon ik uiteindelijk geen enkele wekker meer gebruiken omdat ze allemaal "versleten" waren :+ gelukkig kreeg ik toen mijn HTC.

Ja heb alles nagekeken :+ hij gaat gewoon niet af

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:36

Snds vandaag een htc wildfire. Hoe kan ik een app verwijderen? Als ik hem ingedrukt houd komt er verwijderen te staan. Zodra ik mijn vinger van de app afhaal is het verwijder icoontje weg?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:45

VIA de market

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:53

Gelukt, thanx +:)+

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:54

Glossi schreef:
Snds vandaag een htc wildfire. Hoe kan ik een app verwijderen? Als ik hem ingedrukt houd komt er verwijderen te staan. Zodra ik mijn vinger van de app afhaal is het verwijder icoontje weg?

je gaat naar het menu ; dan klik je op die 3 streepjes onder op je scherm dan komt er een half wit schermpje te staan en dan klik je op alle applicatie's ; dan weer op die 3 streepjes en dan op applicatie's verwijderen . klinkt heel wat maar het is zo gedaan haha !

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:16

Livito schreef:
Glossi schreef:

je gaat naar het menu ; dan klik je op die 3 streepjes onder op je scherm dan komt er een half wit schermpje te staan en dan klik je op alle applicatie's ; dan weer op die 3 streepjes en dan op applicatie's verwijderen . klinkt heel wat maar het is zo gedaan haha !

Heb die 3 streepjes niet maar via menu - applicaties lukt het me nu ook :Y) batterij moet wel erg wennen zeg! Ik had hiervoor een Nokia Nova. Deze kon een week zonder opladen :P deze moet morgen al in de lader.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:58

Je moet het internet ook niet aan laten staan. Als je dat alleen bij gebruik aanzet doe je veel langer met de batterij

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:00

@glossi sorry heb mn bril niet op dacht dat je de S had :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:36

Ok dus wifi thuis uit laten. Heb het licht van mijn beeldscherm ook al wat donkerder gedaan. Heb idd de wildfire zonder s :P deze vond ik mooier en kon ik bij mijn abbo krijgen. Anders moest ik betalen. Vind het tot nu toe een erg fijn toestel. Alleen met de apps kan hij wat traag zijn maar gebruik hem toch meer voor het bellen of sms'en.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:58

imd schreef:
Verafjord schreef:
nee ik had begrepen in het vorige HTC topic dat dit een kwaaltje van die dingen was, maar het wordt nu steeds erger. Denk dat ik toch maar eens even terug ga naar de Belcompany

Iedere telefoon kan wel eens niet helemaal kloppen, maar dan moet je 't merk niet afschrijven voordat je een keertje terug bent geweest imo. Mijn desire s viel ook ineens uit en helemaal dood, maar nu doet 'ie het weer top!

Ik had inderdaad ook uit het vorige topic begrepen dat het een (tijdelijk) kwaaltje was, had er toen ook vaak last van maar op het moment gebeurt het eigenlijk bijna nooit meer. Toevallig vorige week/twee weken terug nog wel 2 keer gehad maar nu doet hij het gewoon weer goed. Zouden ze hier echt wat aan doen in de winkel als hij op dat moment wel goed werkt?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:25

Mm, dat gaat lastig worden denk ik maar je kunt ze sowieso om advies vragen natuurlijk..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:14

Weer geen wekker.......

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:31

Over een week mag ik via mijn abbo een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb besloten dat het een HTC wordt. Ik denk dat ik voor de Cha Cha ga. Hier iemand ervaring mee?

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:39

ik ga vrijdagavond even terug naar de winkel met die van mij, want dat uitvallen is behoorlijk irritant en ik lees nu iets waar ik ook regelmatig last van heb en dat is dat de wekker het niet doet. Ik lostte dat op door 'm elke avond opnieuw te activeren, maar de functie dat ie van ma t/m vrijdag elke morgen op een bepaalde tijd af moet gaan doet het ook vaker niet dan wel. Nou heb ik momenteel geen wekker nodig, want mijn vriend moet eerder weg dan ik. Die maakt me dan wel wakker, maar als ik 'm echt nodig heb dan vraag ik altijd of mijn vriend die van hem ook nog wil zetten voor het geval die van mij besluit om weer eens een ochtendje vrij te nemen

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:49

maykie schreef:
Over een week mag ik via mijn abbo een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb besloten dat het een HTC wordt. Ik denk dat ik voor de Cha Cha ga. Hier iemand ervaring mee?

Ik wil ook de Chacha, ben benieuwd of mensen hier daar ervaring mee hebben en wat die zijn :)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:07

Ik heb mijn HTC na een week al weer terug van reperatie! :) Speakertje aan de voorkant deed het niet meer, dus ik kon mensen niet meer horen. Een week! Retevlug dacht ik! :) Weer helemaal happy met mijn HTC als je weer een week terug moet naar je oude telefoon...een Samsung Jet. Dat kreng lijkt wel uit het jaar kruik te komen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:06

Lees nu net dat het met de task killier te maken heeft, het wekker probleem. Dat je de wekker task ook killed.
Zou een slechte zaak zijn

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:09

Kun je dat in je task killer niet aangeven? Whatsapp werkt ook niet icm task killers, dat moet je ook bij je task killer instellen.

Ik heb de task killer er toen heel snel weer afgegooid. Schijnt dat het killen van al die tasks meer batterij trekt dan wanneer je ze gewoon aan laat staan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:10

Jawel :+ maar zeg altijd voor het gemak maar kill all :+
Doe niet aan whatsappen :+

Heb soms problemen dat sommige apps ervoor zorgen dat ik slecht verbinding krijg met internet :) dus ik hou hem er gewoon op

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:11

Je doet niet aan whatsappen??? :D Dan ben jij de eerste die ik tegenkom :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:12

XoNo schreef:
Je doet niet aan whatsappen??? :D Dan ben jij de eerste die ik tegenkom :))

Neuh :+ nutteloze bezigheid :D ik doe wel smssen anders betaal ik voor niets :+ heb gratis internet en bel bijna nooit :+

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:13

Haha, ik sms, bel én whatsapp :)) Alles eruit halen wat erin zit!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:14

Ik hou niet van bellen :+ smssen is veel functioneler :D

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:15

Ik bel voor mijn werk de hele dag al, mijn voorkeur gaat ook uit naar smsen of whatsappen hoor :P