Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Glossi schreef:Snds vandaag een htc wildfire. Hoe kan ik een app verwijderen? Als ik hem ingedrukt houd komt er verwijderen te staan. Zodra ik mijn vinger van de app afhaal is het verwijder icoontje weg?
Livito schreef:Glossi schreef:Snds vandaag een htc wildfire. Hoe kan ik een app verwijderen? Als ik hem ingedrukt houd komt er verwijderen te staan. Zodra ik mijn vinger van de app afhaal is het verwijder icoontje weg?
je gaat naar het menu ; dan klik je op die 3 streepjes onder op je scherm dan komt er een half wit schermpje te staan en dan klik je op alle applicatie's ; dan weer op die 3 streepjes en dan op applicatie's verwijderen . klinkt heel wat maar het is zo gedaan haha !
imd schreef:Verafjord schreef:nee ik had begrepen in het vorige HTC topic dat dit een kwaaltje van die dingen was, maar het wordt nu steeds erger. Denk dat ik toch maar eens even terug ga naar de Belcompany
Iedere telefoon kan wel eens niet helemaal kloppen, maar dan moet je 't merk niet afschrijven voordat je een keertje terug bent geweest imo. Mijn desire s viel ook ineens uit en helemaal dood, maar nu doet 'ie het weer top!