Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:12

Volgens mij zijn gordijnen/rolgordijnen bij kwantum/Hema etc best oke, wij hebben alleen naar binnendraaiende raamdeurtjes, heel lastig om iets tegen te bevestigen omdat snel je raam klem zit en je het niet gelijk krijgt met de vaste ramen zeg maar....Dus alles moet echt goed op maart gemaakt worden en op een vreemde manier gemonteerd...Denk dat we voor de computerkamer maar kiezen voor doorschijnende gordijnen (in betweens)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:31

Histor Katoen is trouwens deze kleur: Afbeelding
En dan dus de bruine kleur: Afbeelding

En dan is onze bank ongeveer deze kleur: Afbeelding
Dit is die waaier met al die stoffen uit de meubelzaak, daar heb ik destijds een foto van gemaakt :))

Edit en dit is bijv de eettafel; Afbeelding
Kleur wijkt ook iets af door het gelige licht daar :+
De details bij de poten van de tafel zeg maar, dat komt overal terug :)
Laatst bijgewerkt door Destino op 25-08-11 08:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:31

Destino, ik vind je wc leuk :j
Ik heb mijn gordijnen (en de rest) van een speciaalzaak. Ik zou het zo weer doen, maar daar betaal je natuurlijk wel voor...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:39

Mootje, dat snap ik, dat zal wel duur zijn idd.
Ik heb al zitten kijken, maar bij ons heb je nog echt speciaalzaken in de stad.. Misschien eens kijken in een andere stad :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:45

Wij krijgen paar dakramen en daar komt tzt denk ik gewoon gordijn van velux op. Rest nog geen idee.
Beneden iig wat moois en boven wat simpeler denk ik.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:48

Ik heb geen boven :+
Ik heb dezelfde vloerbedekking, vitrage en gordijnen in beiden slaapkamers. Achteraf een beetje zonde van het geld, maar het staat wel netjes :') Ik heb altijd al mijn deuren open staan, dus je ziet het direct als je binnenkomt. De tweede slaapkamer wordt gebruikt als zonnebank'studio'.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:14

Onze raamdecoratie komt van schoonpapa. Die doet daarin en heeft ons niets gekost. Maar als we het zouden moeten betalen waren we erg veel geld kwijt zijn geweest *D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:19

Echt een leuke ideeën kom ik hier tegen zeg! Ik zit zelf nog erg in dubio (schrijf je dat zo? :o? )

Ben gister bij de praxis wezen kijken voor deze:
Afbeelding

In het echt is ie toch iets groter dan dat ik had verwacht, dus dat is wel positief. Toch vind ik em erg prijzig (is net zo duur als de grotere variant).

De andere is deze: http://www.steenenzo.nl/artikelen/sanit ... opend.html
Maar Destino had me even wakker geschut met de opmerking dat ie ook nog vrij groot is.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:29

Hoi, hier ook een stipje van mij :)
Heb in een eerder deel al eens een beetje meegekletst, maar nu de oplevering van ons huis (EINDELIJK) dichterbij komt, zijn we ook eindelijk op pad geweest voor de inrichting!

Ons huis wordt een 2-onder-1 stolp(je). De keuken hebben we tijden geleden al gekocht. Ik zal zo proberen een tekening te plaatsen. Hij wordt in ieder geval landelijk strak (wit hout met zwart composiet blad) én we krijgen een bar. Verder zijn we onlangs bij een speciaalzaak geweest en zijn daar geslaagd voor de vloer beneden (PVC), de gordijnen beneden (5 vouwgordijnen en de gordijnen bij de tuindeuren) en vloerbedekking boven. Ook zijn de bank en de stoelen voor bij de eettafel besteld. De eettafel, salonkast en buffetkast worden door een vriend van ons op maat gemaakt :)
Dus dat schiet al lekker op!
Heb er echt zin in!

Ikbenmarije: leuk servies! :j
Rowo: wel fijn dat je schoonpaps daarin kan voorzien :))

Edit: de vloer in het midden (bovenste foto) en rechts (onderste foto) komt in ons huis.
Afbeelding
Afbeelding

Tekening keuken lukt helaas niet.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 25-08-11 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:47

Cardy, hij is idd duur! Anders moet je even wachten tot ze weer kortingsstickers hebben en hem dan aanschaffen :j , vaak is dat wel 1x per maand :+

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:50

Gisteren aan het neuzen geweest op internet voor Plissé , voor keuken raam, slaapkamer voor en 2 ramen in achter slaapkamer waarvan 3 ramen dus verduisterend moeten zijn. Kwam gisteren steeds om en nabij de 1000-1650 euro uit, en heb net een site gevonden voor totaal van 643,30! Heel ander bedrag! Staan ook recensies bij, allemaal goede..! Ga hier toch sterk over nadenken

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:51

Destino schreef:
Cardy, hij is idd duur! Anders moet je even wachten tot ze weer kortingsstickers hebben en hem dan aanschaffen :j , vaak is dat wel 1x per maand :+

Ja daar ga ik zeker op wachten! dankje :D
(jammer dat ze die niet bij de Hornbach hebben, daar zijn ze vaak toch al een stuk goedkoper)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:53

Heb je een formido in de buurt zitten?
Daar hebben ze ook leuke fonteintjes van het merk saniscape :) Ons nieuwe fonteintje komt er ook vandaan, en die kostte 119 euro, is toch al leuker dan 179 ;)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:54

KletsKoekje schreef:
Gisteren aan het neuzen geweest op internet voor Plissé , voor keuken raam, slaapkamer voor en 2 ramen in achter slaapkamer waarvan 3 ramen dus verduisterend moeten zijn. Kwam gisteren steeds om en nabij de 1000-1650 euro uit, en heb net een site gevonden voor totaal van 643,30! Heel ander bedrag! Staan ook recensies bij, allemaal goede..! Ga hier toch sterk over nadenken

Dat scheelt behoorlijk! Wij hebben ook plise's beneden, wel erg mooi (2 lagen, verduisterend en licht doorlatend)

welke site is dat?

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:55

nowornever schreef:
Ik zag een paar mooie wc`s voorbij komen in het vorige topic en dan wil ik jullie ook even spammen met de mijne. De wanden zijn niet betegeld bij ons, maar er is gebruik gemaakt van granieten bladen, die normaal voor keukenbladen gebruikt worden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8SRFCAB6.jpg

Leuke WC. Vooral dat randje vind ik echt onwijs mooi! Is dat gewoon een smal randje?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:56

Destino schreef:
Daar hebben ze ook leuke fonteintjes van het merk saniscape :) Ons nieuwe fonteintje komt er ook vandaan, en die kostte 119 euro, is toch al leuker dan 179 ;)

geen idee eigenlijk, maar we hebben een bedrijfsauto die we mogen gebruiken voor een vast bedrag per maand (geen verder benzinekosten!). Dus afstand is niet erg belangrijk. Maken we er gelijk een dagje van!

Weet je toevallig of ze daar ook die kleine variant hebben?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:57

Cardy schreef:
Destino schreef:

geen idee eigenlijk, maar we hebben een bedrijfsauto die we mogen gebruiken voor een vast bedrag per maand (geen verder benzinekosten!). Dus afstand is niet erg belangrijk. Maken we er gelijk een dagje van!

Weet je toevallig of ze daar ook die kleine variant hebben?

Dat weet ik niet. Je zou even kunnen bellen of op de site kijken :)

Edit; op de site staat dit: http://www.formido.nl/producten/sanitair/wastafels

snowbunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:01

ff stippie! ga binnekort ons toillet ook ff muren vlak maken, en leuk behangetje doen denk ik :) Is wel 1 muur schuin omdat het onder de trap zit, maar kan wel behang op toch? :)

snowbunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:02

Muur in toillet is korrelig spul.. heel vervelend kan er niet normaal overheen verven dus binnenkort ff spul halen bij de bouwmarkt om het vlak te strijken :)

snowbunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:02

al tijdje hier niet gereageerd trouwens.. maar erg druk gehad! lees wel mee steeds!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:04

Bedankt Destino! Die op de website ziet er ook erg leuk uit!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:14

Ik zie overigens dit staan op de site van formido:

Citaat:
Tijdens de Vroege Vogel actie op zaterdag 27 augustus 2011 krijgt u alleen tussen
08.00 - 09.00 uur 25% korting op al uw aankopen*

bron: http://www.formido.nl/acties

Voor zover ik kan zien bij de openingstijden is de formido pas om 9uur geopend. Betekent dit dat zij alleen a.s. zaterdag al om 8uur open zijn?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:23

Ja volgens mij wel! Dan zijn ze uur eerder geopend en het is héél druk :)) maar dat bespaart wel 25 % ;)
Zou wel even bellen naar ee desbetreffende vestiging of ze mee doen ;)

Dit is trouwens de saniscape site met de wasbakjes: http://www.nieuwenhuis.com/asp/productg ... p=Sanitair

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:24

Ja goed plan! Er zit er eentje bij zelfs in de buurt! dus dat is helemaal top. We gaan er vanavond even langs om te kijken of ze hebben wat we willen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:43

@ _Noor: mooie vloeren overigens! Waar ga je welke vloer gebruiken?

Laminaat ga ik waarschijnlijk halen bij http://www.laminaatoutlet.nl/ . Er zit er eentje bij mij om de hoek en ze hebben echt hele mooie vloeren (en betaalbaar).

En dit wordt mijn keuken, is al besteld en wordt over een jaar of eerder gebracht:
Afbeelding
Ben er helemaal verliefd op :D