Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardenfreak schreef:nu foto's maken,zomer, lijkt nu zo kaal die tuin. ? (hoewel je na de huis kijkt)
tijgerr91 schreef:Ik heb het even per foto bekeken, ik ben styliste in opleidng dus hierbij een gratis consult![]()
-foto’s maken als de lucht blauw is
-de tegels naast huis reinigen (groen)
-bosjes voor huis zijn kaal, in ieder geval bladeren opvegen
-4e foto is goed
-Planten in de woonkamer en keuken brengen er meer leven in
-In de keuken kun je wat leuke accessoires toevoegen zoals een mooie zout en peper molen etc. (dit is niet persoonlijk maar brengt er wat meer sfeer in)
-Slaapkamer is wat kaal, misschien wat grote kussens? (even bij Trend hopper halen, foto’s maken en terug brengen)
-Logeerkamer zou je ook wat planten of accessoires toe kunnen toevoegen, misschien wat kussens op het bed.
-Foto van de achterkant van het huis zou ik weg laten of die planten daar weg halen want dat staat er rommelig (mensen willen er zo weinig mogelijk werk van hebben)
Ook zit er op het dak iets van overbegroeiing, dit zou ik ook weghalen.
-Ook de tegels achter huis reinigen en onkruid er tussen vandaan halen
-In de woonkamer en keuken weer planten, kussens en andere accessoires toevoegen
-Ook in de slaapkamer wat extra kussens
Ik hoop dat je er iets aan hebt!!
juval schreef:mooi appartement manzano, je hebt inderdaad wel aansprekende foto's. heb je al veel bezichtigingen gehad?
nog tips voor mijn foto's, presentatie?
Mariska_28 schreef:Het is trouwens best lastig.. wat laat je nog doen.. als ik het perfect zou willen maken, moeten we een schilder, een stratemaker, iemand voor het dak... en hoeveel geld wil je er nog in stoppen, met het risico dat de koper het er direct uittrekt of kunststof kozijnen neemt.
Citaat:Het is trouwens best lastig.. wat laat je nog doen.. als ik het perfect zou willen maken, moeten we een schilder, een stratemaker, iemand voor het dak... en hoeveel geld wil je er nog in stoppen, met het risico dat de koper het er direct uittrekt of kunststof kozijnen neemt .
veersche schreef:Rinske: o wat erg zeg! Ik dacht niet dat Nederlanders zo kortzichtig zouden zijn maar goed, als jij als kenner het zegt dan geloof ik je meteen!
Dan ben ik blij dat ik niet zo iemand ben die meer op decoratie let dan op het huis zelf.....
Maar goed, de buitenfoto's zien inderdaad somber uit.