Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naath86

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:22

Dat hobbelpaard is echt geweldig! Waar heb je die gekocht?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:30

leuke fotos gezien van een mooie muurschildering!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:45

Kaaaren schreef:
Mooi gedaan PussInBoots! Ziet er heel strak uit :)

Thnx :o Ik heb volledig de smaak te pakken en waag me morgen aan de slaapkamer. Wilde eerst met muurstikkers aan de slag, maar kan het dus prima zelf;) Foto's volgen uiteraard!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:19

Leuk die bank Kriel, neemt wel erg veel ruimte in, je kan hem er niet onder schuiven?

Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon om zo'n bankje ging zonder rugleuning, haha, hebben wij namelijk ook. Maar ik wou hem er wel perse onder kunnen schuiven, want zoveel ruimte hebben wij helaas niet.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:44

@vonneke: 145m2 woonoppervlak hebben we. Jullie kunnen ook lekker af gaan tellen!

Gisteren stond ineens de man die de tuin af kwam graven er! Afspraak stond voor maandag. Dus de tuin is afgegraven en opgevult. Nu nog bedenken waar ik nu wat wil..... heb het idee dat ie het terras te klein heeft gemaakt. Maar goed wit zand ligt er nog genoeg in de buurt dus er is geen man over boord! Lang leve het wonen in een bouwput!

Vandaag is er ook iemand geweest om de Novilon in te meten. Prijs viel me reuze mee dus ik ben gelukkig! Dinsdag horen we wanneer ze die komen leggen, dan kan ik er al slapen!

Heb nog geen foto's geupload. Wilde ze vanmiddag gaan maken maar toen kwam er visite! Morgen mag er niemand binnen want ik wil even meters maken met voorstrijken dus heb ik vast de mogelijkheid om foto's te maken! Vriendlief zit nu nog de trappen af te plakken! Hahaha we zijn best fanantiek!

Morgen foto's uploaden als ik op tijd thuis ben! Ben zooo trots op mn keuken hahaha Kan er gewoon uren naar zitten staren. Exact zoals ik m bedoeld had! Was zooo bang dat het allemaal minder mooi uit zou vallen! Kan ik meteen jullie mening vragen over mijn lange witte muur van woonkamer en keuken. Blijft lastig een witte bank tegen een witte muur straks. Ik ben er nog niet over uit wat ik nu wil!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:49

lillytjuh; een witte bank tegen een witte muur lijkt me inderdaad ook een beetje saai..., maar waarom geen kleurtje op de muur? Of een natuurtint ofzo? Dan komt je bank ook veeeeel mooier naar voren.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:51

Dat zou het effect van mn keuken een beetje weghalen vrees ik........ en een halve muur verven vind ik niet mooi. Zal eens proberen duidelijke foto's te maken van het geheel dan mogen jullie ideeen opperen!
Heb wel een schilderij voor boven de bank, dat breekt weer iets....... hoop ik hahaha

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:08

Naath86 schreef:
Dat hobbelpaard is echt geweldig! Waar heb je die gekocht?

UIt de erfenis van mijn ouders, antiekwinkel van opa :o
Mijn moeder was ook not so amused dat ik hem geschilderd had

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:08

denz schreef:
Leuk die bank Kriel, neemt wel erg veel ruimte in, je kan hem er niet onder schuiven?

Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon om zo'n bankje ging zonder rugleuning, haha, hebben wij namelijk ook. Maar ik wou hem er wel perse onder kunnen schuiven, want zoveel ruimte hebben wij helaas niet.

Het is een totaalruimte van 70 m2 dus ik vind het geen probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:04

Lilly, ik zou gewoon even kijken hoe het eruit ziet. De muur is zo nog bijgeschilderd in een andere kleur

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:10

Tof kriel die bank. Zit het ook een beetje?

Ik ga op wasmachinejacht bij de makro. Iemand nog tips?

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:20

Ik heb er een waarbij ik de tijd kan instellen, dus als ik wil dat de was klaar is als ik 's morgens wakker en klaar ben zet ik hem 's avonds alvast klaar en aan en dan is de volgende morgen alles klaar als ik uit bed kom. Dat vind ik een ideale optie.

Daarnaast waren er allemaal technische dingen die me geen fluit zeiden, maar wilde ik wel graag een "bekend" merk. Dingen die wij bij de aanschaf van onze apparaten vaak doen, is telefoon met internet mee en in de winkel het merk en type nummer nog even googelen op ervaringen. Ik vind het wel prettig om naast de winkelverkoper ofzo ook wat verhalen te lezen op kieskeurig ofzo.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:21

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:40

Ik heb zelf gekozen voor een Indesit wasmachine. Een relatief goedkope machine, maar bevalt prima. Ook ik kan het instellen dat ik bijvoorbeeld over 3/6/12 uur de was wil laten draaien.

Leuk hobbelpaard trouwens! En die houten bank ik wel mooi, maar ik zou er niet graag op willen zitten :=

Vonneke, nog gefeliciteerd! Had even gemist dat je in verwachting bent.

En een heel behoorlijk huis komt daar in Rijssen te staan zeg, netjes!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:59

wij hebben een Siemens (is het zelfde als Bosch, komen uit dezelfde fabriek ;) )
ik wilde een zo zuinig mogelijke (A+++ is het geworden), ik wilde uitgestelde starttijd en ik wilde een centrifugeer met veel toeren (of hoe noem je dat) en ik wilde een halve was functie, dus dat ie weet dat de trommel niet vol zit en dat ie dan een korter programma draait.
Wij zijn toen bij Bosch uitgekomen maar het duurde lang voordat die geleverd kon worden, wij kregen toen een Siemens met dezelfde functies, die was alleen duurder maar we kregen em voor dezelfde prijs :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 15:42

Miele, er is geen betere :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:04

daar zit ook zo'n miele prijs aan vast :))
daar hadden we toch iets meer voor moeten sparen, dus zijn we voor een middenweg gegaan ;)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:58

Nou ik ben niet geslaagd voor een wasmachine. Ga vanavond maar even op internet zoeken. Heb wel een tostiapparaat en een waterkoker en een toffe brabantiaprullebak gekocht. :P :D

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:20

Westernfreak schreef:
Leuk hobbelpaard trouwens! En die houten bank ik wel mooi, maar ik zou er niet graag op willen zitten :=

Dan komt het goed uit dat ik toch niet de intentie had je uit te nodigen :D

LG wasmachines zijn ook fijn, die hebben een extra grote trommel

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:22

Wij hadden al een wasmachine op het oog, totdat we een nieuwe keuken kochten en er een Bauknecht wasmachine bij kregen :)) 't is echt een bakbeest, kan 8 kilo in, dus regelmatig wordt mij gevraagd of ik dekbedden etc wil wassen :P Had 'm voor dat geld nooit zelf uitgekozen, maar hij is erg fijn, zitten heel handige programma's op en is heel energiezuinig :j

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:25

Ik ga het volgen :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:08

Dat is idd wel heel veel. 8 kilo :))
Na ik denk dat ik wel een 7 kilo inhoud wil. 6 zou voor nu opzich prima zijn, maar ik kijk wel een beetje vooruit :P

We zijn vandaag begonnen op zolder met schilderen. Er zit nu een ochtendurine kleur op de muur en we zijn nu soft sky erop aan het doen. Best grappig, al moest ik er zelf wel even aan wennen :')
Maar heb wel leuke ideeen gekregen van die kleur, dus ik ga eens googlen.

Steenbok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:00

Meld!

Hier ook een nieuwe Bauknecht wasmachine, de Wak Eco, heerlijk ding. 7 kg, past echt veel in. Tot nu toe zeer tevreden!

Klussen gaat hier voorspoedig, alleen dekt de lak niet in 2 lagen over het beige met pistasche := Dus daar moet een derde laag overheen. Kost dus meer tijd dan gedacht, eens kijken waar we die vandaan gaan halen :P
Volgende week komen de vloeren <3

*gaat weer in de meeleesmodus*

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:26

Tja wasmachine is een lastige aankoop. Wij zijn laatst ook op pad geweest maar onze neef heeft een elktro zaak dus uiteindelijk gaan we de wasmachine en de droger daar kopen. Moeten er volgende week langs. Nu kan het toch nog niet binnen staan.

Heb helaas geen foto's meer gemaakt. Ik ga nu echt klussen met de deur op slot want ik vind visite heel leuk en gezellig maar het schiet totaal niet op. Vandaag na 15uur niet heel productief meer geweest omdat er mensen in de weg liepen. Eerst ging ik nog stug door met mn voorstrijk klus maar uiteindelijk won de zon en een baco-tje het toch. Morgen is er weer een dag. Ga ik 's morgens eerst maar eens de bouwmarkten af voor mn rolgordijnen en buitenlampen. Heb alle folders verzameld een een route in mn hoofd gepropt. Ik hou van snel shoppen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:37

Hihi waar ga je overal naar toe Lilly?

Bij ons zal het ook een zoete inval zijn want iedereen wil komen kijken en och das niet zo erg. Ook komen er nog werkmensen over de vloer voor de keuken en de tuin.

Maar nu kan ik het voor de laatste keer zeggen: NOG 1 WEEK!!!

Gisteren er langs gereden en het is leeg zag ik. Een vriendin van me vriendje had gezien dat ze van de week echt alles overgehuisd hadden. Hoop dat we volgende week niet al te hard schrikken hoe het eruit ziet als het leeg is hihi