[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 16:11

klopt :j

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 17:29

Nouhou!!! Heb ik een kaart gekocht van 15 euro (alleen op What's App te kunnen kopen ;) ), zegt ie dat ik contact op moet nemen met Itunes support om de transactie te voltooien... Wat is dat nou weer?

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 17:30

what's app heb ik gratis kunnen downloaden vooor mijn nokia?
waarom moet je daar bij apple voor betalen?

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 17:38

Geen idee, maar ik kreeg het gratis niet voor elkaar. Maar de overige 14,22 kan ik over een maandje ook wel gebruiken, dus dan maak ik dat dan wel op.
Probeer de app nu via mijn Iphone (ipv eerst via Itunes) te downloaden, en ik hoop dat die dat dan wel doet. De smskosten reizen de pan uit hier ;) .

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:01

Verdorie, ik kan mijn bericht niet meer editten?

Maar het is gelukt, toen ik hem met mijn Iphone 'kocht' ging ie m wel installeren, dus als het goed is, doet hij het nu. Er zijn alleen weinig mensen 'online'.
Klopt het dat ik nu gewoon kan pingen naar een blackberry, of moet die persoon dan ook Whats app hebben? Dat was namelijk eigenlijk mijn doel, maar een aantal mensen die wel een blackberry hebben, staan er niet bij ;) .

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:50

eilleen333 schreef:
Verdorie, ik kan mijn bericht niet meer editten?

Maar het is gelukt, toen ik hem met mijn Iphone 'kocht' ging ie m wel installeren, dus als het goed is, doet hij het nu. Er zijn alleen weinig mensen 'online'.
Klopt het dat ik nu gewoon kan pingen naar een blackberry, of moet die persoon dan ook Whats app hebben? Dat was namelijk eigenlijk mijn doel, maar een aantal mensen die wel een blackberry hebben, staan er niet bij ;) .



Die moeten wel whatapp hebben :j

Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:56

Nee hoor :n
Whatsapp werkt ook gewoon met ping en blackberry messenger

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:22

Ik heb me whatssapp verwijderd door op het kruisje te klikken. Nu wil ik hem opnieuw installeren en staat er dat hij al geinstalleerd is en ik hem wel gratis kan updaten. Maar ik heb een jailbreak kan die update dan wel gewoon zonder dat mijn software opnieuw erop gezet kan worden?
Ik kreeg geen pushbericht als ik een nieuw bericht had. Hoop dt ik die wel krijg als ik hem opniuw erop zet. Moet ik hem dan updaten of opnieuw installere?

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:34

Ik sta egt op het punt om dit ding die iphone te verkopen. Weey ik hoevaak al whattsapp gedownlaod om pushberichte te krijgen maar nee hoor! Service van apple is ook bagger ga je naat 1 van hun winkels nouje kan hopen dat je geholpe wordt maar nee hoor! Dus weet iemand een adres in limburg waat je WEL geholpe wordt? Of hoe krijg je wel zon push bericht?

lievelies

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Frysland

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:40

Push aan zetten bij instellingen? Geeft ie ook een melding waarom die niet pushed? als je het ff aan en uit zet bij de instellingen?

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:46

kYliieJ schreef:
Ik sta egt op het punt om dit ding die iphone te verkopen. Weey ik hoevaak al whattsapp gedownlaod om pushberichte te krijgen maar nee hoor! Service van apple is ook bagger ga je naat 1 van hun winkels nouje kan hopen dat je geholpe wordt maar nee hoor! Dus weet iemand een adres in limburg waat je WEL geholpe wordt? Of hoe krijg je wel zon push bericht?


je kan apple helpdesk bellen, en als zij niet ondersteunen dan moet je naar je telefoon aanbieder gaan die je zouden moeten kunnen helpen :j

Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:05

kYliieJ schreef:
Ik heb me whatssapp verwijderd door op het kruisje te klikken. Nu wil ik hem opnieuw installeren en staat er dat hij al geinstalleerd is en ik hem wel gratis kan updaten. Maar ik heb een jailbreak kan die update dan wel gewoon zonder dat mijn software opnieuw erop gezet kan worden?
Ik kreeg geen pushbericht als ik een nieuw bericht had. Hoop dt ik die wel krijg als ik hem opniuw erop zet. Moet ik hem dan updaten of opnieuw installere?


Je zou in installous een andere whatsapp kunnen kiezen, van een andere uploader. Snapje m?
Misschien dat die het wel doet.

kYliieJ
Berichten: 1581
Geregistreerd: 25-12-07

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:10

Hoe kann ik bij installous un andere downlaoden? Ik kom niet in um scherm dat ik op downlaodr kan klikken

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:53

Vicky_88 schreef:
Nee hoor :n
Whatsapp werkt ook gewoon met ping en blackberry messenger

Hoe doe je dat dan? Want ik zie al die blackberry's niet staan ;) . Iemand zette whatsapp op zijn blackberry, en toen werkte het ineens wel.

Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:55

Hmm, ik app altijd met een stalgenootje en die heeft een BB...

Wat zegt google?

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:45

je kan ook whatsapp op de BB downloaden en dan kan je wel appen met iemand die een iphone heeft met whatsapp. zonder de applicatie kan je niet op die manier communiceren tussen bb en iphone geloof ik.

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:14

Ja precies, dat klopt dacht ik ja. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik kan vinden. Op zich niet zo'n probleem, moeten die mensen maar What's App nemen ;) .

Alleen is het dan weer jammer dat de persoon waarmee ik het meest sms een HTC heeft (dacht ik) die op windows draait (zei hij), en daar kan What's App niet op (schijnt).

devine

Berichten: 2827
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 09:39

Hallo totaal geen verstand van de iPod, mijn zoon (13jr) heeft er eentje gekregen van mijn broer die hij overgenomen heeft van iemand van zijn werk.
Het is een iPod nano met een zilver achterfront en met 80gb.

Nu is het probleem dat hij er geen muziek op kan zetten via ITune.
Alles wat erop stond is verwijderd van de iPod.
Hij heeft dan ook alleen de oplader en de iPod gekregen verder zat er niks bij heb zelf zo een idee dat er misschien een soort van code bij moet zijn?

Hoop dat we hier wat meer info krijg... :o

Omdat ik echt een leek ben het maar voor hem zo sneu vindt hierbij een link van mp zodat jullie kunnen zien wat voor eentje het is:
http://link.marktplaats.nl/432968827

Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:24

Je zou kunnen proberen of het lukt als je de ipod goedkeurd in itunes!

devine

Berichten: 2827
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:33

Vicky_88 schreef:
Je zou kunnen proberen of het lukt als je de ipod goedkeurd in itunes!


Goedkeurd in Itunes?
Ben net op die site wezen kijken maar kan je misschien wat duidelijker zijn zoals ik al aangaf ben een leek echt geen idee,
zoon is nu niet thuis weet wel dat hij die Itunes heeft gedownload hier op de computer..

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:47

op HTC kan ook whatsapp!
Collega van me heeft het ook.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:09

Hoi hoi, ik meld me ook even. Sinds vorige week heb ik een iphone, en woensdag gaat m'n abbo in. Tot nu toe heb ik nog niks met de telefoon gedaan, omdat mijn abbo nog niet in is gegaan. Simkaart zit er wel in en als ik hem dan aan doe, staat er dat ik ergens moet schuiven om de sim-kaart te activeren. Kan dat ook als mijn abbo nog niet in is gegaan?

Verder ben ik echt een nerd met computers, dus ik hoop dat het goed gaat komen met de combinatie Pytje-Iphone...

Spritz

Berichten: 5781
Geregistreerd: 17-09-06

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:11

Ja moet hem wanneer je hem net hebt inderdaad eerst aansluiten op je computer, op iTunes. Dit moet je dus eerst nog downloaden :). Ik weet niet meer precies wat hij dan gaat doen, al een tijdje terug voor mij.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:12

I tunes heb ik gister gedownload, nu nog ff wat leuke nummers inzetten. Die stap is gelukt, woehoe.

elias

Berichten: 1537
Geregistreerd: 19-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:43

Het is toch mogelijk om op de iphone mappen te maken bij je mail? Hoe moet dat?