Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:48

AAaaahhhhhh wat een schattige zweetdeken!!!!! (ga je die echt bij een hengst opdoen of lees ik verkeerd??? :P )

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:49

Succubi schreef:
Action RULES!! :D

Ik heb momenteel een action fleece deken "in de maak" :D
Hij zou voor een paard maat 185 nét uit 1 deken kunnen (mits het dier een niet al te dikke pens heeft := )
Ik heb 2 dekens gebruikt. Zo kon ik hem evt nog voeren of bijwerken etc.

Qua sluitingen haal ik meestal de buiksingels van een oude deken (of van iemand die zijn deken weggooit)
Maar om in de "action sfeer" te blijven heb ik daar een keer klittenband én hele mooie riemen gehaald met een hele gave buckle die heel mooi als voorsluiting kan dienen :D

Hier een voorbeeldje van de deken, hij is nog in de maak en is niet voor dit paard bedoeld! (bij haar is het net een badjas _O- maar mijn jonge hengst staat in de opfok en die hengsten vreten steeds de deken van zijn rug waardoor ik hem niet goed kan afpassen :') )
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f244/teigetje16/Hobby%20maakdingetjes/Foto8083.jpg[/im

En toen ze nog parelkettingen en armbanden hadden kocht ik ze allemaal op (0,62 cent per ketting!!) en maakte ik daar kettingen, armbanden, frontriem en een borsttuig voor mijn pony van :D
(helaas hebben ze hier geen parelkettingen meer :( )

[img]http://i48.photobucket.com/albums/f244/teigetje16/Hobby%20maakdingetjes/Foto4830.jpg[/im

OOOH die deken is GEWELDIG! *Rent naar de action*

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:55

crazycactus schreef:
AAaaahhhhhh wat een schattige zweetdeken!!!!! (ga je die echt bij een hengst opdoen of lees ik verkeerd??? :P )

Tja... Ik ben gezegend met een "mannelijke merrie" en een eeeeh... "vrouwelijke hengst" :')
Bij haar staat paars en aarde tinten en hij is een échte roze tint paard :')

Deze word voor mijn merrie (kiek de action tas staan! _O- )
Afbeelding

En hier is mijn "hengst" met zijn dekentje :D (je ziet dat hij niet te fotograferen is in de opfok :') )
Afbeelding

Succubi

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:03

Ik heb trouwens ook van een oude wollen deken van mijn oma :=. Een paarden uitrij deken gemaakt en bij de action reflectie vesten gekocht en daar alle reflectie spullen van gemaakt :)
Het zakje van het vest heb ik eraf gehaald en op de deken gedaan zodat ik daar mijn lampjes en reflectie spullen in kon doen tijdens de les :D
Voor nog geen 10,- had ik 4 been bandjes, borsttuig, frontriem en lampjes :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:04

Hahaha die hoofdlamp is echt geweldig! Supergoed bedacht!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:05

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:07

Sodeletuut schreef:

Het is niet de mooiste foto (of mijn mooiste werk want ik had het allemaal in een haast gedaan) maar het geeft een idee wat je allemaal niet met veiligheids vestjes en oude oma dekens kan doen! :D
(trouwens ook en prachtige cape en dekje gemaakt van mijn oma's fluwelen gordijnen :') )

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:08

Succubi schreef:
Sodeletuut schreef:

Het is niet de mooiste foto (of mijn mooiste werk want ik had het allemaal in een haast gedaan) maar het geeft een idee wat je allemaal niet met veiligheids vestjes en oude oma dekens kan doen! :D
(trouwens ook en prachtige cape en dekje gemaakt van mijn oma's fluwelen gordijnen :') )

Hihi crea bea! :D

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:14

Sodeletuut schreef:
Hihi crea bea! :D

Zekers! Super voordelig om dat allemaal zelf te kunnen maken :D
En helemáál met een Action om de hoek! :D

Oh kleine waarschuwing: de spuitbus grondverf en blanke lak zijn niet zo best!
De lak op mijn auto begon helemaal op te borrelen, kwam een man langs lopen en die zei "zeker de grondverf van de Action gebruikt".
5 spuitbussen verder was manlief het zat en kocht een "dure" bus en daar ging het wel in 1 keer goed mee :')
En de blanke lak lakt eigenlijk niet. 1 regen buitje en het is weg :(.
(de gewone verf uit pot, kwasten en rollers zijn the bomb :D )

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:43

Succubi schreef:
amber_steph schreef:

Maar deze is 2,49 voor 150ml... Is dat niet wat duur? (voor Action begrippen :o )
Ik betaal voor 1 liter 9,95. Volgens mij is dat dan wel voordeliger dan Action :oo _O-

Dt is niet het serum maar die andere foto.
http://heavenlybeauty.web-log.nl/.a/6a0 ... 970c-320pi
Dit voelt net zo aan als cowboy magic.

In dit flesje zit 75 ml in en in CM zit 114 ml in en de grote 473
Grote fles zit 473 ml in voor (bij epplejeck) €31.40

Kosten van grote fles CM per ml is €0,066 en van de Action per ml 0,039......
Dus die van de Action is goedkoper

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:47

Maar is dat een soort antiklit?
Cowboy Magic is zekers een geweldig goed merk.. Maar de anti klit/shine spray van 9,95 werkt net zo goed en net zo lang. En dat is dan wel goedkoper...
Ik denk dat ik de serum en antiklit enzo door elkaar haal... Tijd om naar bed te gaan :o

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 01:50

Afwasteilen om je paarden te voeren, ook een goed idee!!
Ik ga alweer een nieuw lijstje maken (en ben net geweest! :+ :+ )
Houten dienbladen heb ik ook al 3 van (ook die kleine voor je servetten, staat leuk op tafel ;) )
Sanex douchegel haal ik er idd ook, shampoo eigenlijk niet (geen idee waarom niet) en idd die wegwerp bbq-s zijn super handig

Wat niet? Meeste van het eten (repen, choco, chips e.d.) en kleding niet. Sommige dingen daar weer wel van, maar het meeste vind ik niet zoveel aan.
Ik heb die thermolegging gekocht (maat xxxxl :') ) maar die stinken chemisch!!! Denk wel dat ze lekker warm zijn onder je skibroek en ik ga hem onder m'n rijbroek dragen. Kan ook gewoon als maillot onder een rokje volgens mij!

Die oorwarmes moet ik ook hebben! T-shirtjes ga ik eens nader bekijken. Aloe vera drinken vind ik echt :r maar schijnt heel gezond te zijn.

Supergrappig die dekens en zelfgemaakte dingen *baalt dat ze net fleecedeken heeft gekocht* + balen dat ik bij ikea laptophouder voor op schoot heb gekocht, hoe ziet die laptoptas er uit? (komt ook op lijstje!) en baal ook van die dweil, laatst ook bij de blokker téveel geld aan uitgegeven.

Ze hebben er ook geen 'officiele' paardenspullen, maar meer spullen die je bij de paarden kunt gebruiken ;)

Vanmiddag vroeg ik me af: Zou je die schuurblokjes ook in het verhaar-seizoen op je paard/hond kunnen gebruiken??
De spuitbussen met spuitverf doen het wel goed hoor! Ze zijn wel snel leeg, maar kosten nog geen 2 euro. Bij de praxis betaal je 10 euro voor zo'n bus.

Ik zag ook vandaag een haarverfset: bakje, kwastje e.d. om je haar mee te verven. Iemand daar ervaring mee?

over dat serum:
ik heb het en het ruikt veel meer geparfumeerd dan CM
ik ga het iig niet op m'n paard smeren

ik ga trouwens CM een keer op m'n eigen haar smeren! :+

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 02:17

Wat een geweldige foto's!

Ik werk bij de Action op het hoofdkantoor en zodoende krijg ik 15% korting op mijn aankopen. Ook had ik in mijn kerstpakket bonnen ter waarde van 50euro. Je raad het niet, maar die is in een keer op gegaan met 4 euro bijbetalen.. Maar toen had ik wel drie sets van handdoeken, glazen, een gereedschapskoffer voor vriendje, koelvloeistof voor vriendje, wat drinken, paar pakjes konijnensticks (ons vorig konijn vond alleen die van de action lekker, die van de dierenwinkel of tuincentrum taande hij niet naar), en nog wat spullen maar dat weet ik niet meer.

Ikzelf vind de handdoeken erg fijn :) Leuke kleurtjes ook.

Jammergenoeg ben ik vaak alleen op zaterdag in de buurt van de Action in Hoorn, en dan wil je er niet zijn (lees: De rij voor de kassa begint dan bijna achter in de winkel..)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 02:30

Dat is ook de reden waarom ik nooit op zaterdag naar de Action (en vele andere) winkels ga ;)

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 02:36

Nee, maar ja, ik woon in een dorp met twee supermarkten, een bakker en een tankstation. Dan is 'de grote stad', wel een een verademing, alleen zit ik nu met het weer, dat het te koud is voor de brommer, en te lang voor op de fiets als ik daarna nog moet werken (lees, uur heen fietsen, dan uur naar werk fietsen, dan 7uur werken waarvan dus alles op- en afstappen en lopen is, dat is heel veel inspanning..). Dus dan gaan we op de zaterdag met de auto naar de stad ;) Met het risico dat het overal beredruk is.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 02:40

Die fleecedeken is prachtig.
Ik wil er ook ééen ! haha.

Ik koop er altijd mn schoolspullen, maar nu ik dit lees moet ik is op zoek naar de orginele voerbakken ;D

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 02:45

Mijn moeder had van de week dat setje voor je haar gekocht kwast bakje en kam.
Echt super het zelfde wat je in een haarwinkeltje koopt en dat voor maar een euro volgens mij.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 02:50

Juud87 schreef:
Nee, maar ja, ik woon in een dorp met twee supermarkten, een bakker en een tankstation. Dan is 'de grote stad', wel een een verademing, alleen zit ik nu met het weer, dat het te koud is voor de brommer, en te lang voor op de fiets als ik daarna nog moet werken (lees, uur heen fietsen, dan uur naar werk fietsen, dan 7uur werken waarvan dus alles op- en afstappen en lopen is, dat is heel veel inspanning..). Dus dan gaan we op de zaterdag met de auto naar de stad ;) Met het risico dat het overal beredruk is.

heb dat ook altijd gehad, maar woon nu dichter bij de stad
werd er wel creatief van, zo heb ik geleerd lijstjes te maken en pas als ik echt iets nodig had te gaan
is idd overal beredruk
maar in de ochtend om 9uur als de winkels net geopend zijn valt het reuze mee, kun je ook nog parkeren e.d.

Thnx zorry, ik heb er vorig jaar ook teveel voor betaald bij een kapperszaak. Ik moet gewoon vaker naar de action (vandaar dit topic) Heb m'n lijstje alweer geschreven!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 03:30

Wat een crea dingen komen hier voorbij!
Het is dat ik al 3 fleece-zweetdekens heb voor m'n paard maar anders..
Zo'n flextube heb ik ook, daar maak ik altijd slobber in. Heb ook een tijd zo'n afwasteil gehad maar die ging na 3 jaar kapot :+ En ik gebruik nu ook het touw (wat in de OP staat) om te longeren op de Lammert Haanstra manier. Werkt prima en dat voor nog geen euro :+
Verder konijnensticks, kluifjes voor de hond, oordopjes voor iPod etc haal ik ook allemaal bij de Action.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 09:33

Hier is geen action in de buurt..... dus ik heb er nog nooit een van binnen gezien :wow:
Maar aan jullie aankopen te zien.... moet ik dat nodig eens doen :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 09:40

Action fanaat hieroo :j

Ik haal er voornamelijk streep-less ondergoed. Hetzelde als bij de hema maar euro's goedkoper O:)

Verder vind ik het "correctiehemd" erg fijn. Is overigens nu in de aanbieding.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 09:50

Knutselspullen voor de kids, voor een paar eurie heb je een heel mandje vol :D

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:28

Zidore schreef:
Juud87 schreef:

heb dat ook altijd gehad, maar woon nu dichter bij de stad
werd er wel creatief van, zo heb ik geleerd lijstjes te maken en pas als ik echt iets nodig had te gaan
is idd overal beredruk
maar in de ochtend om 9uur als de winkels net geopend zijn valt het reuze mee, kun je ook nog parkeren e.d.

Ik werk tot 11 uur in de avond, en voordat ik thuis ben is het zeker half 12 geweest, mij zie je dan niet voor 10en het bed uit rollen de volgende dag ;) Aangezien ik vaak tot 2uur beneden zit omdat ik domweg nog te fris ben van buiten, dus nog niet naar bed kan omdat ik dan lig te woelen en te doen.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:44

Succubi schreef:
crazycactus schreef:

Tja... Ik ben gezegend met een "mannelijke merrie" en een eeeeh... "vrouwelijke hengst" :')
Bij haar staat paars en aarde tinten en hij is een échte roze tint paard :')

Deze word voor mijn merrie (kiek de action tas staan! _O- )
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... C03174.jpg

geweldig, ik lig nu onder dat paarse fleecedekentje :')
en dan schuif ik ze weer door naar de bench van mijn hond :=

dat serum ga ik ook proberen!
er gaat altijd heel wat cowboymagic doorheen als je paard manen heeft van een dikke meter lang -O-

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:10

leuke topic en handige tips :)*