Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Succubi schreef:Action RULES!!![]()
Ik heb momenteel een action fleece deken "in de maak"
Hij zou voor een paard maat 185 nét uit 1 deken kunnen (mits het dier een niet al te dikke pens heeft)
Ik heb 2 dekens gebruikt. Zo kon ik hem evt nog voeren of bijwerken etc.
Qua sluitingen haal ik meestal de buiksingels van een oude deken (of van iemand die zijn deken weggooit)
Maar om in de "action sfeer" te blijven heb ik daar een keer klittenband én hele mooie riemen gehaald met een hele gave buckle die heel mooi als voorsluiting kan dienen
Hier een voorbeeldje van de deken, hij is nog in de maak en is niet voor dit paard bedoeld! (bij haar is het net een badjasmaar mijn jonge hengst staat in de opfok en die hengsten vreten steeds de deken van zijn rug waardoor ik hem niet goed kan afpassen
)
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f244/teigetje16/Hobby%20maakdingetjes/Foto8083.jpg[/im
En toen ze nog parelkettingen en armbanden hadden kocht ik ze allemaal op (0,62 cent per ketting!!) en maakte ik daar kettingen, armbanden, frontriem en een borsttuig voor mijn pony van
(helaas hebben ze hier geen parelkettingen meer)
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f244/teigetje16/Hobby%20maakdingetjes/Foto4830.jpg[/im
crazycactus schreef:AAaaahhhhhh wat een schattige zweetdeken!!!!! (ga je die echt bij een hengst opdoen of lees ik verkeerd???)
Sodeletuut schreef:Hahaha die hoofdlamp is echt geweldig! Supergoed bedacht!
Succubi schreef:Sodeletuut schreef:Hahaha die hoofdlamp is echt geweldig! Supergoed bedacht!
Het is niet de mooiste foto (of mijn mooiste werk want ik had het allemaal in een haast gedaan) maar het geeft een idee wat je allemaal niet met veiligheids vestjes en oude oma dekens kan doen!
(trouwens ook en prachtige cape en dekje gemaakt van mijn oma's fluwelen gordijnen)
Sodeletuut schreef:Hihi crea bea!
Succubi schreef:amber_steph schreef:
Maar deze is 2,49 voor 150ml... Is dat niet wat duur? (voor Action begrippen)
Ik betaal voor 1 liter 9,95. Volgens mij is dat dan wel voordeliger dan Action![]()
Juud87 schreef:Nee, maar ja, ik woon in een dorp met twee supermarkten, een bakker en een tankstation. Dan is 'de grote stad', wel een een verademing, alleen zit ik nu met het weer, dat het te koud is voor de brommer, en te lang voor op de fiets als ik daarna nog moet werken (lees, uur heen fietsen, dan uur naar werk fietsen, dan 7uur werken waarvan dus alles op- en afstappen en lopen is, dat is heel veel inspanning..). Dus dan gaan we op de zaterdag met de auto naar de stadMet het risico dat het overal beredruk is.
Zidore schreef:Juud87 schreef:Nee, maar ja, ik woon in een dorp met twee supermarkten, een bakker en een tankstation. Dan is 'de grote stad', wel een een verademing, alleen zit ik nu met het weer, dat het te koud is voor de brommer, en te lang voor op de fiets als ik daarna nog moet werken (lees, uur heen fietsen, dan uur naar werk fietsen, dan 7uur werken waarvan dus alles op- en afstappen en lopen is, dat is heel veel inspanning..). Dus dan gaan we op de zaterdag met de auto naar de stadMet het risico dat het overal beredruk is.
heb dat ook altijd gehad, maar woon nu dichter bij de stad
werd er wel creatief van, zo heb ik geleerd lijstjes te maken en pas als ik echt iets nodig had te gaan
is idd overal beredruk
maar in de ochtend om 9uur als de winkels net geopend zijn valt het reuze mee, kun je ook nog parkeren e.d.
Succubi schreef:crazycactus schreef:AAaaahhhhhh wat een schattige zweetdeken!!!!! (ga je die echt bij een hengst opdoen of lees ik verkeerd???)
Tja... Ik ben gezegend met een "mannelijke merrie" en een eeeeh... "vrouwelijke hengst"
Bij haar staat paars en aarde tinten en hij is een échte roze tint paard
Deze word voor mijn merrie (kiek de action tas staan!)
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... C03174.jpg