Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Kriel schreef:
Ik was jullie even kwijt!
Siets, waar ben je?
Joehoe, hier ben ik![]()
Allebei de delen hebben nu 2 lagen gehad, maar vandaag was er een vriendinnetje op visite,
en die vond dat ze nog wel een laag konden gebruiken. Ik vind van niet. Maar serieus,
ik ben ban dat de kast dan te 'nieuw' wordt. Zo door en door wit is denk ik ook niet mijn ding.
Wat vinden jullie?
Edit:
Ohja, ik heb 2 ludde's van de Ikea. Eentje voor boven, en één beneden. Die van boven raakt
poeslief niet aan, maar van die in de woonkamer is ze niet weg te slaan. Die ludde is vast
liever.
denice schreef:Wij hadden gisteren het enalaatste hypotheekgesprek, bouwdepot viel tegen
We hebben 21.000 euro uit te geven en de keuken kost alleen al 12.000.. wordt krap, een badkamer compleet geinstalleerd voor 9.000 euro.. heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
pajidin schreef:Ik heb het nieuwe topic ook gevonden!
Keukens zijn duur! Vooral als je de keuken laat installeren en dure inbouwapparatuur neemt. Flink onderhandelen is wel erg belangrijk!
Onze keuken koste ook 8000,- incl installatie (ook gas) en achterwand tegels. En dan hebben we het over een L-vorm.
De bank is niet echt duidelijk te zien....Haha jij hebt wel een kat die braaf in een mandje gaat liggen :D
Laurabram schreef:O wat leuk, een 2e topic!
Ik ga ook weer meelezen.
Vanuit ons huisje ook 2 foto's.
Ter aanvulling, we wonen in een nieuwbouwhuis en hebben in het voorjaar de beneden verdieping verbouwd in jaren 30-stijl mèt een nieuwe kamer-en-suite wand tussen keuken en woonkamer.
Doorkijkje vanuit de kamer naar de keuken:
Onze chocolade-bruine muur in de kamer met gelhaard en spiegel:
Ir111 schreef:sanapril schreef:Wij zijn bezig met een nieuw huis en de onze staat te koop!
http://www.funda.nl/koop/hoogezand/huis ... hutter-91/
Sinaspril! Wat hebben jullie veel bedden!