Shanna schreef:Welke MSN heeft webcamfunctie op de mac dan?
msn 8 beta deze maar dus alleen als degene waarmee je chat dezelfde heeft op mac of msn 9 op windows
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Welke MSN heeft webcamfunctie op de mac dan?
Alytuiere schreef:Shanna schreef:Welke MSN heeft webcamfunctie op de mac dan?
msn 8 beta deze maar dus alleen als degene waarmee je chat dezelfde heeft op mac of msn 9 op windows
xMendy schreef:Neem eens de tijd en moeite om ermee leren om te gaan.. Zo hee, ik heb er maandenlang voor moeten sparen en mn Macbook (Pro) is net als m'n kindidd alles wat je opnoemt zit ook in je Mac maar dan onder andere toetsencombinaties enzovoort. Je kan je Macbook compleet naar je hand zetten.. alle instellingen/toetsencombinaties zo aanpassen als jij wil.. echt geweldig!
Ik heb bijvoorbeeld mn mousepad zo ingesteld dat je er niet op hoeft te drukken maar slechts heel licht op te tikken met je vinger om iets aan te klikken.. met 2 vingers tikken = rechtermuisknop, met 2 vingers naar boven en beneden bewegen = scrollen, met 3 vingers naar links/rechts = vorige/volgende enzovoort.. Echt, voor mij nooit geen Windhoos meer
Msn is anders ja, enige minpuntje. Maar daar wen je ook wel weer aan hoor, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt! Ik heb aMSN, kan je ook mee cammen.
RoWi schreef:Succes! Als je nog meer wilt weten, hoor ik het graag. Ik vind het leuk om te helpen
Enne.. even tussen haakjes. Vergeet niet dat je waarschijnlijk voor zo'n 2000 euro aan laptop onder je vingers hebt.
Ik heb er zelf vier jaar lang voor gespaard en vind eigenlijk dat je een beetje ondankbaar overkomt![]()
Er zijn mensen (waaronder ik dus) die een moord zouden doen voor zo'n ding. En al helemaal als ik hem zomaar cadeau zou krijgen
Shanna schreef:xMendy schreef:Neem eens de tijd en moeite om ermee leren om te gaan.. Zo hee, ik heb er maandenlang voor moeten sparen en mn Macbook (Pro) is net als m'n kindidd alles wat je opnoemt zit ook in je Mac maar dan onder andere toetsencombinaties enzovoort. Je kan je Macbook compleet naar je hand zetten.. alle instellingen/toetsencombinaties zo aanpassen als jij wil.. echt geweldig!
Ik heb bijvoorbeeld mn mousepad zo ingesteld dat je er niet op hoeft te drukken maar slechts heel licht op te tikken met je vinger om iets aan te klikken.. met 2 vingers tikken = rechtermuisknop, met 2 vingers naar boven en beneden bewegen = scrollen, met 3 vingers naar links/rechts = vorige/volgende enzovoort.. Echt, voor mij nooit geen Windhoos meer
Msn is anders ja, enige minpuntje. Maar daar wen je ook wel weer aan hoor, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt! Ik heb aMSN, kan je ook mee cammen.
Waar heb je dat aMSN vandaan?
Ik heb besloten, ik geef hem nog 1 kans, maar als ik echt geen msn met webcam klaar krijg erop dan houd het op.. Dan gaat 'ie weg.
RoWi schreef:Ik heb ook een MacBook Pro en als je het mij vraagt gaat hij noooooooit meer weg! Echt fantastisch, dat ding!![]()
Om even antwoord te geven op je vragen;
- Om het gespreksvenster groter/kleiner te maken, ga je naar de hoek rechtsonder. Daar zit een vierkantje met schuine streepjes.
Als je daarop klikt en dan sleept, wordt het venster groter/kleiner
- Je verzameling smileys verdwijnt altijd als je een nieuwe MSN installeert ;)
De MSN voor Mac kun je gewoon van de Microsoft-website afhalen; http://www.microsoft.com/mac/products/m ... fault.mspx
Je hoeft alleen nog maar op 'downloaden' te klikken
Oja, de webcam zet je aan via het programma 'Photo Booth' (in je dock heeft dit een symbooltje met een fotohokje zegmaar).
Als hij aan staat, brand het groene lampje naast je webcam (boven je scherm).
- De rechtermuisknop wordt 'geactiveert' als je de CTRL-knop indrukt en vervolgens klikt.
Als je een Magic Mouse koopt, heb je er zowiezo een. Ook kun je er natuurlijk een gewone muis aanhangen, dat is geen probleem
- Je kunt een print screen maken door CMD (appeltjes toets), Shift en 4 in te drukken. Als je sleept en klikt maak je een printscreen en plaatst hij deze op het bureaublad
Succes! Als je nog meer wilt weten, hoor ik het graag. Ik vind het leuk om te helpen
Enne.. even tussen haakjes. Vergeet niet dat je waarschijnlijk voor zo'n 2000 euro aan laptop onder je vingers hebt.
Ik heb er zelf vier jaar lang voor gespaard en vind eigenlijk dat je een beetje ondankbaar overkomt![]()
Er zijn mensen (waaronder ik dus) die een moord zouden doen voor zo'n ding. En al helemaal als ik hem zomaar cadeau zou krijgen