iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:22

Ik heb sinds 3 maanden een iphone en wil niet anders meer. Heerlijk!

Chrissie

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:26

Ja daar komt dan nog weer btw overheen en dan zit je ook rond dat bedrag. En dan hou ik me abonnement liever op 30 euro, dan dat ik er 60 euro betaal voor 5 smsjes meer op een dag.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 10:05

Tozalin schreef:
Enige minpuntje is dat ik met t-mobile niet altijd goed bereik heb.

Enne... dat simlock vrij maken doet t-mobile echt niet, dan raken ze hun klanten kwijt en ze mogen het ook niet van Apple neem ik aan. ;)

Doet T-Mobile wel hoor. ;) Kost je 110 euries.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:01

Heb inderdaad ergens gelezen dat het nogal wat kost bij T-Mobile.. 'T zal weer is niet 8)7 . Maargoed, ondertussen heeft een vriend van mn pa aangeboden om 'm helemaal gebruiksklaar voor me te maken, scheelt me dat weer :).

Het abbonementsbedrag is toch gewoon incl. btw? Ik heb een 29.95 abbo, maar daar komt echt geen btw meer overheen ofzo?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:05

Nee je hebt echt 29.95 incl btw. :) Mocht jij over je belminuten van 150 gaan of over je 150 sms berichten kan hij natuurlijk wel hoger uitvallen. ;)

Tip: Gebruik de i-phone niet in het buitenland ook niet als je niet op internet gaat. De i-phone staat continu in verbinding met internet.

Ik ben er heel blij mee, heb er navigatie op en alles. :)) Enigste nadeel is dat mijn oude abbonement bij T-Mobile pas over een jaar afloopt. Dus dan pas zou ik dat nummer over kunnen laten zetten.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:58

Je kan je internet in het buitenland uit zetten hoor :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:59

Je dataroaming bedoel je? Dat voorkomt alleen je hoge kosten. ;)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:02

geen idee wat dataroaming is, ik zet mijn wifi gewoon uit. Kan prima.
Overigens is t-mobile wel belachelijk duur int buitenland dus ik bel dan met een oud abbo.

MataHari13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:02

heb vandaag te horen gekregen bij de t for telecom dat de Iphone daar binnen kort ook te verkrijgen is, en dat is dan simlock vrij en bij elk wenselijk abbo. dat zit je ook niet vast aan T mobile ( is bij ons niet heel erg goed bereikbaar ).

Ik zou wel heel graag de iphone willen, vind hem alleen een beetje duur :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 15:05

LovingTweety schreef:
geen idee wat dataroaming is, ik zet mijn wifi gewoon uit. Kan prima.
Overigens is t-mobile wel belachelijk duur int buitenland dus ik bel dan met een oud abbo.

Je wifi uit? Dat is niet je internet hoor. Zet hem maar eens uit en ga dan op internet, dat werkt nog steeds.
Wifi houdt in dat jij met je i-phone op jou thuis internet kan gaan. Als je daar de gebruikersnaam en wachtwoord van hebt. Als je dus via wifi op de i-phone zit is het internet ALTIJD gratis ook als je geen internet bundel zou hebben.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:08

Huh? Gebruikt-ie altijd internet? Is dat niet uit te zetten? Want als ik 'm heb, gaat mijn zakelijke kaartje erin, maar dat is alleen bellen... Smsen en al het andere valt allemaal buiten de bundel en dan gaat mijn baas niet blij worden denk ik?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:04

Ik heb er niet voor betalen in het buitenland dus ik ga ervanuit dat het internet uit was.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:40

Als je van de applicaties gebruikt maakt waar internet voor nodig is (Kaarten, mail, radio, hyves etc) dan maak je dus gebruik van internet en lopen de kosten snel op! Als je in het buitenland zit de data roaming uitzetten dus :)

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:16

Ook ik heb een iPhone, zeer tevreden. Enige nadeel is dat hij snel leeg is. (batterij)

Verder ideaal! +:)+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:23

Vue schreef:
Ook ik heb een iPhone, zeer tevreden. Enige nadeel is dat hij snel leeg is. (batterij)

Verder ideaal! +:)+

Idem hier.

En volgens mij moet dat gewoon uit te zetten zijn hoor, die internet connectie in het buitenland.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:29

De iPhone is veruit de beste telefoon die ik ooit gehad hebt (en zeker ook de leukste :D). Ik heb er dan wel eentje uit Italie met een KPN abbonement, dus ook geen problemen met bereik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:30

Ik heb hem nou ook al weer een poosje, en ik ben er zo blij mee :+: Ideale, snelle telefoon die heerlijk te synchroniseren is met mijn MacBook.
Ik heb hem toen genomen met de aanbieding van de ING, dus maar voor 20 euro en geen aansluitkosten. Daarnaast kwamen er meer smsjes per maand bij voor hetzelfde geld geloof ik.
Batterij gaat bij mij zo'n 3-4 dagen mee, maar dat was bij mijn andere telefoon ook zo. Het enige jammere is dat er geen flits op de camera zit (had mijn Sony Ericson wel) en dat je niet je eigen beltonen erop kunt zetten...

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:31

Dataroaming etc altijd uitzetten, dan gaat je iPhone gewoon 3/4 dagen mee :j (of je moet de hele dag muziek luisteren/ internetten natuurlijk)

Ik heb iPhone al 1,5 jaar en nog geen problemen mee gehad! Super. T-Mobile is af en toe op bepaalde plekken slecht, maar niet zo erg dat ik liever een andere provider wil.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:32

Hoezo geen eigen beltonen? Als je wil kan je zelfs beltonen kopen op iTunes.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:34

Je kan ze ook zelf maken met Itunes! Heel makkelijk. Zal even linkje opzoeken :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:34

Kopen ja. Dus dan moet ik alsnog geld betalen voor een nummer van een cd waar ik al geld voor heb betaald. Daarnaast heeft iTunes maar een hele beperkte selectie. Als ik een nummer van de nieuwe cd van Muse wil gebruiken dan kan dat niet.

Beltonen van bijvoorbeeld de beltonen pakt hij ook niet, en ik wilde zo graag Alfred als beltoon :+

Overigens heb ik hier in het noorden altijd bereik, ook als ik in niemandsland door de bossen rijdt.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:36

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:45

He, bedankt voor de link! Ik heb het direct even getest met een nummer, zal nou mijn iPhone even aansluiten voor de echte test :))

Edit: net getest en ik heb nou het intro van Uprising van Muse als ringtone *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:37

Dataroaming kun je gewoon uitzetten.

Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Dataroaming.

Er staat ook onder vermeld:
schakel dataroaming uit in het buitenland om hoge kosten bij het gebruik van e-mail, mms, de browser en andere datavoorzieningen te voorkomen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:43

vonneke schreef:
Dataroaming kun je gewoon uitzetten.

Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Dataroaming.

Er staat ook onder vermeld:
schakel dataroaming uit in het buitenland om hoge kosten bij het gebruik van e-mail, mms, de browser en andere datavoorzieningen te voorkomen.

Dus niet alle kosten. ;)