Ik kan nog steeds nergens op. :'( Ik ga wel even de pc opnieuw opstarten hopelijk helpt dat. Alleen ben dan zo bang dat als ik bokt niet meer open heb staat dat ik daar zo ook niet meer op kan.
stunning
Geplaatst: 27-05-09 19:58
Nu kan ik idd ook niet meer op google.. Zonet wel weer..
daNiielle_
Geplaatst: 27-05-09 19:59
Ja ik had het ook, nu niet meer. Volgens mij ook van kpn.
Zat eerst bij een vriend op zijn pc, daar deed hij het ook niet, en hier ook al niet... Was al bijna aan het denken of het misschien toch aan mij lag.
randalinpony
Geplaatst: 27-05-09 20:00
Alleen bokt.... hm...
Bart on his way to world domination!
stunning
Geplaatst: 27-05-09 20:01
Ik zat eerst op mijn kamer.. Dacht ook al dat het weer aan mijn laptop lag.. Had daar ook geen tekentje van dat ik internet had (jeweetwel onderin bij de klok) Toen ik naar beneden liep had die dat wel.. Daar zit ik dus nog steeds maar kan nu ook alleen maar op bokt, en zonet nog op andere sites..
Het klinkt als een probleem met de DNS. Dat is een computer die vertelt welk ip-adres er hoort bij een naam zoals www.bokt.nl. Sites die je pasgeleden nog bezocht hebt, staan dan nog in het geheugen van je eigen computer, sites die al wat langer geleden zijn moeten opnieuw opgevraagd worden en dat lukt niet.
Als het probleem langer blijft duren kun je het beste even met de helpdesk van je internetprovider bellen.