Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik moest eerst op school enorm wennen aan het gebruik van een apple, maar probeer nou thuis sneltoetsen te gebruiken die ik op school toepas, en hier thuis is windows 
Nouks schreef:superpluisje: even op 't appeltje in het onderschrift van UW of mij klikken
maar heb t gevonden
Unwritten schreef:Ik ben ook begonnen met een windows laptop in de grafische industrie, maar heb nu een apple, en moet zeggendat de prestaties van met name de videokaart & het ramgeheugen als ik met mn zware programma's bezig ben, gewoon een stuk lekkerder draait. En mijn windows laptop was ook niet bepaald een goedkope

Anthea schreef:Ik heb er XP opgezet ivm een spel & ik vind het niet handig werken. Mijn zus vind het bv wel weer fijn, wat maakt 't uit?
Ik vind XP super werken en dan heb ik geen gezeik dat 99% niet werkt omdat die macbook dus zo 'nieuw' is.

Anthea schreef:Volgens mij is het andersom.![]()
pinuts schreef:hmm tegenwoordig is er idd amper verschil, en idd ook in de grafische branche is het zo dat er mensen toch liever met windows werken. Toch is het niet voor niets dat ik na al die jaren windows nu over wil stappen op een mac. Werkelijk, dat is niet alleen voor de show. Alleen het feit dat ik amper virussen kan krijgen is gewoon geweldig. ( al mijn (school)werk staat er immers op!) Ik ben erg kritisch, en heb op school vaak gevraagd van: jongens kom op, waarom die mac? ja hij is mooi, en dan?? Toen is mij verteld ( ik weet t niet precies meer sorry) dat je op windows sneller dingen kwijtraakt, of dat het verloren en kapotgaat vooral het werk wat ik dus doe.. ( ik kan het niet helemaal verklaren, maar toen was voor mij vrij duidelijk van.. oke, als ik dan een nieuwe laptop nodig heb.. misschien toch maar kijken voor een mac) Tis echt niet zo dat ik perse een mac wil, ik wil een goede laptop. Als ik gewoon een mooie laptop zou willen kocht ik wel een roze ofzo.. en plakte ik er een sticker op van apple. Er zit wel verschil tussen, alleen is deze kleiner dan voorheen:)
Er is nog zooooveel meer. Ook het gezeik van 'Ja, maar met 'n mac heb je geen virus scanner nodig' ... Tsja.
Ik heb WINDOWS (ja, windows, kom op zeg.) en een goede virus scanner, dus ik heb ook nooit een virus, en dat terwijl ik geen mac heb.
Ik vind het hele mac gebeuren verschrikkelijk overdreven, echt een verschil tussen een GOEDE laptop en een mac zit er niet.