Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sabbientje schreef:Daarnaast moet hij zonder accu gewoon te kickstarten zijn toch.

Sabbientje schreef:HIJ DOET HET!! *danst een rondje*
Het dekentje heeft geholpen
Hij was ontdooit genoeg om te kickstarten. (Accu staat aan de lader)
Ben meteen (Na een beetje stationair warm lopen) maar even een rondje gaan rijden, even alle kou uit de onderdelen.
Eerst heel langzaam en toen stukje bij beetje het gas verder opengedraait.
(Nog niet maximaal, want dat vond ik niet zo handig met al die pekel op de weg)
Mijn brommer heeft overigens geen last van de pekel, eerder van het vocht. (En van de kou van de laatste tijd)
Mischien je overgangen van je bedrading inspuiten met contactspray.
Sabbientje schreef:Het apparaatje gaat gewoon in het stopcontact aan de ene kant en je hebt klemmen die op je accu moeten. Meestal staat het nog met kleur aangegeven.
Bij de mijne gaat er ook nog eens een lampje branden, wanneer de accu verkeerd is aangesloten.
En dan gaat hij laden.
Ligt een beetje aan het type lader dat je hebt hoe het werkt.
Op de mijne zit een metertje die aangeeft hoe vol de accu is en als hij klaar is moet er een lampje gaan branden.
Ik heb het lampje nog niet aangezien, dus als het goed is, wordt de accu nog opgeladen nu
Het is een beetje het zelfde als een batterij op laden.
Hopenlijk is dat het enige wat nodig is en hoef ik geen nieuwe accu te kopen. Dat gaan we zien zodra de lader klaar is.
Ja ik ben HANDIG! Sappos schreef:Ow super handig...maar hoe sloop ik de accu uit mn scooterJa ik ben HANDIG!
Nu wil ik naar school rijden vanochtend, weer het gas bevroren. Hij heeft een poosje met kruiken op het gas en 2 dekens staan op te warmen maar dat rot ding wilde maar niet en het gas bleef maar bevroren. Probeerde weer eens gas te geven en krak, hoppa, weer de gaskabel gebroken
kunnen ze morgen weer komen
....